Nika Turković predstavila novu pjesmu, poslušajte je
Uvijek originalna i odvažna Nika Turković predstavila je novu pjesmu “Dok nas nema”, s jednom zaista snažnom porukom – ljubav je ljubav. Pjesma tako govori o jednakosti, čime vjerujemo da je Nika napravila veliki iskorak na glazbenoj sceni. Sama pjesma prenosi bitnu poruku, a uz odvažne stylinge, produkcijski tim nastojao je isto prenijeti i kroz sam spot.
U impresivnom video spotu, Nika je zabljesnula u čak tri neodoljiva looka, a otkrila je i gdje su ona i njezin sjajni tim u kojem je za make up je kao i uvijek, bila zadužena genijalna Sonja Kvesić, za kosu Mijo Majhen, a styling je sada po prvi puta slagala Ana Nikačević, posegnuli za inspiracijom:
“Ana i ja smo razgovarale o samoj pjesmi koja je pomalo mračnija, a kako sam ja samo pripovjedač u spotu, htjela sam nešto što je jednostavno, ali upečatljivo. Obje smo spletom okolnosti na mobitele spremile sliku istog Mugler bodyja, koji sam ja taman naručila i tad smo znale da smo usklađene maksimalno.
Sva tri looka smo bazirale na toj igri crnog i sofisticiranog, ali opet malo više kul i edgy, kako bi ipak bilo malo drugačije. U prvom looku smo odabrale Muglerov body i njegove ikonske široke traperice, na što smo obukle glomazne vojničke čizme. Drugi look bio je predimenzionirani zebrasti sako, uz čizme na visoku platformu, dok smo u zadnjem looku uparile Muglerove tajice i sako s prorezom na leđima. Jedva čekam nešto od toga isfurati u svakodnevnom životu!“, izjavila je Nika.
Kao omiljeni look, Nika ističe edgy kombinaciju body/traperice s potpisom legendarnog pokojnog dizajnera Thierryja Muglera:
“Mislim da mi je cijeli Mugler (body + traperice) look bio omiljeni, posebno s tom pundžom u koju je Majhen i ubacio indigo plavi pramen, kao i s dramatičnim make up-om u kojem sam se začudo osjećala baš ugodno i svoje. Definitivno nešto što do sad nisam prakticirala, ali možda bih i trebala. Jedan od razloga zašto volim ovakva snimanja je isprobavanje novih stvari i stavljanje sebe u neke sasvim nove uloge i situacije.”
U stylingu inovativnih frizura Mijo Majhen je koristio proizvode Authentic Beauty Concept, što se pokazalo kao savršena kombinacija:
“Mijo se jako dobro snašao s Authentic Beauty Concept proizvodima i skupa smo složili neke od meni omiljenih frizura koje sam ikad nosila. On je jedan jako kreativan čovjek i uvijek kosi pristupa na jako zanimljive umjetničke načine, pa ga ja samo pustim da radi tu svoju magiju i uživam. S obzirom na to da smo radili 2 zalizana, ali skroz drugačija looka, glavni proizvodi su nam bili Flawless Primer za pripremu kose za tretiranje, zatim Shaping Cream za oblikovanje i zaglađivanje te moj omiljeni Solid Pomade za samu izradu frizure.
Sve to smo učvrstili s Authentic Beauty Concept Strong Hold Hairspray lakom za kosu kako se ništa ne bi pomaknulo kroz sate i sate snimanja, što smo i uspjeli. Za drugi smo look složili spikey pundžu uz razdjeljak na sredinu, pa smo koristili iste proizvode, a kosu i kožu između promjena osvježavali Enhancing water vodicom.“, ispričala je Nika.
Za predivni make-up koji korišteni su proizvodi Mac Cosmetics Hrvatska, a inspirirala ga je jedna od trenutno planetarno najpopularnijih TV serija:
“Nekako mi se čini da smo svi u ovom trenutku inspirirani ‘Euphoria’ make up-om i to s dobrim razlogom! Dugo me nijedna serija nije više estetski oduševila, pa smo se tako za prvi look inspirirali Maddy, omiljenim mi likom iz serije i njenim cat eye dramatičnim očima i smeđim, 90s usnama.
Za drugi smo look napravili neku svoju varijaciju na temu svih šljokastih lookova iz serije, koje smo nadopunile malim kristalićima. Kako ja gotovo nikad ne nosim boje na očima, ovakvo eksperimentiranje (posebno s drugim lookom) mi je bilo baš zabavno. Sonja Kvesić je klasično to sve složila točno onako kako sam ja to zamislila, i mnogo bolje, tako da smo obje bile jako zadovoljne ishodom.”
Pjesma “Dok nas nema” dostupna je na svim streaming platformama.
Fotografije: Petra Mikšik