Netlix radi na ravnopravnosti žena u filmskoj industriji

Filmska industrija se trudi staviti sve više žena ispred kamera, no svijet iza kamera i dalje je pretežito muški. Magazin Fortune piše kako je u posljednjih 13 godina, na preko 1300 popularnih filmova, bilo manje od pet posto žena redateljica. Upravo zato, Netflix kao jedan od najvažnijih faktora filmske industrije danas, donosi odluku o sve većem uključivanju žena u ulogama iza kulisa.

Povodom međunarodnog Dana žena, kompanija Netflix objavila je odluku o ulaganju pet milijuna dolara samo ove godine u edukaciju i mentoriranje žena u filmskoj industriji. U razdoblju od pet godina, taj iznos će se popeti do 20 milijuna američkih dolara, a ukupno je planirano ulaganje od čak 100 milijuna dolara u program koji podržava različitosti i uključivost.

Ova sredstva će podržati interne Netflixove inicijative, kao i vanjske programe diljem svijeta, kao što su programi za ženske autorice u Francuskoj i Njemačkoj, filmski inkubator za Latinoamerikanke i program za edukaciju redateljica u Kanadi.

Cilj financijske obveze je podržati žene na svim razinama njihove karijere, od studentica filma do redateljica kratkometražnih filmova u nadi da će se probiti do etabliranih TV scenarista. Mogućnosti osposobljavanja i napredovanja u karijeri uključivat će programe poučavanja redatelja, potporu snimanju kratkih filmova, radionice pisanja i osposobljavanje za postprodukcijske vještine.

Netflix je u jedinstvenoj prilici da zaista napravi iskorak po ovom pitanju, za razliku od nekih manjih filmskih studija koji nemaju toliki budžet i utjecaj. Godišnji proračun za originalni sadržaj premašuje 17 milijardi dolara, a broj pretplatnika kojima mogu iznijeti svoj sadržaj prelazi 200 milijuna pretplatnika diljem svijeta. Ako tvrtka odluči dati ženskim redateljima prioritet na svom ekranu, to može pomoći novoj publici da otkrije njihov rad, ali i da brže dođe do većeg broja gledatelja.

Netflix je već postigao određeni napredak po pitanju ravnoteže spolova i uključivosti. Kompanija je naručila izvješće o uspjesima od Inicijative za uključivanje Annenberga sa Sveučilišta Južne Kalifornije, koja je utvrdila da je postignuta ravnoteža u prikazivanju vodećih uloga žena na ekranu. Studija objašnjava da je Netflix zaposlio ženske redatelje za 23 posto svojih filmova u 2018. i 2019. godini – daleko od jednake zastupljenosti po spolu, ali znatno iznad prosjeka u industriji. Ta su otkrića pomogla Netflixu da pokrene ovaj projekt i stavi još veći naglasak na ravnopravnost ispred, ali i iza kamera!

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0