Iva Marušić 05.03.2024.

Nakon što je The Row priredio reviju sa zabranom smartphonea, napokon smo saznali kako kolekcija izgleda

Za prvi uvid u nove kolekcije brendova i njihovih vizija, uvijek prvo posežemo za društvenim mrežama i sadržaju koji tamo dijele influenceri i modni stručnjaci koji su pozivani na revije. Kad samo pogledamo prve redove na revijama, teško je primijetiti nekoga tko u rukama ne drži pametni telefon ne bi li zabilježio viđeno i kasnije to podijelio na svom profilu. No, tomu su ovog Tjedna mode u Parizu, sestre Mary-Kate i Ashley Olsen stale na kraj. Naime, zabranile su posjetiteljima korištenje pametnog telefona tijekom revije i htjele se barem na trenutak vratiti nekim drugim vremenima, predstavljajući novu kolekciju svog brenda The Row.

Radi se o narativu koji na mnogobrojne načine odgovara estetici brenda. Od samih početaka brenda, sestre su zagovarale mirniji pristup modnoj industriji, nenametljiv, no iznimno luksuzan. Nedvojbeno je da se radi o brendu koji možemo uvrstiti kao predvodnika ultra popularnog stila, poznatog kao quiet luxury, koji je posljednjih sezona jedan od najprisutnijih. Dizajnerice su predstavljanjem nove kolekcije u Parizu prošlog tjedna pokazale što to tihi luksuz zapravo jest – uživanje u trenutku, intimi, bez potrebe za nadmetanjem i dokazivanjem.

Unatoč tome što javnosti nisu ni kasnije prikazane fotografije s revije, jučer je na službenoj stranici brenda objavljen lookbook kolekcije za zimu 2024. godine. Na fotografijama se može vidjeti 30 lookova i 30 manekenki koje su tog jutra prošetale pistom i već na prvi pogled jasno je da se radi o sofisticiranom potpisu brenda.

Kolekcijom su prikazani komadi koji su istovremeno minimalistički i odvažni. Niti jedan komad nije bio pretjeran, već je naglasak i ovog puta bio na spajanju luksuzne izrade s komadima koje želite nositi svakodnevno i kroz cijeli dan. Ipak, sestre Olsen novom su kolekcijom otišle i korak naprijed i predstavile neke neočekivane elemente: poput kombinacije tenisica uz večernja svečanija izdanja i time stvorile neki novi kontrast između elegancije i jednostavnosti.

Prekrasne fotografije koje su zabilježene prije revije, izgledaju kao jedan od najchic kampanji koje smo vidjeli. Kontrast crno-bijelih fotografija s onima mekanog, no istovremeno dubokog i prigušenog svjetla, na savršen način ocrtava svaki odjevni komad. Radi se o kolekciji o kojoj sanjaju ljubiteljice minimalizma, elegancije i svevremenskog stila, jer krojevi su nježni i jasni, a boje nenametljive i većinom prigušenije. Istovremeno gledamo iznimno ženstvene komade u kombinaciji s predimenzioniranim komadima muškog kroja (što su uostalom brojni dizajneri ovog tjedna u Parizu prikazali) i nedvojbeno je da kolekcija utjelovljuje modernu ženu koja postavlja sofisticiranost, udobnost i eleganciju u prvi plan.

U konačnici, sestre Olsen na jasan su način dokazale u kojem smjeru žele nastaviti svoju modnu priču. I dok mnogi na društvenim mrežama komentiraju nepotreban marketinški potez kojim su izazvale još veće zanimanje publike, dizajnerice redefinirale su pojam tihog luksuza, koji je posljednjih mjeseci sve samo ne tih, a revijom su zaključile da je nenametljivost i dosljednost poruka koju svojim stvaranjem žele prenijeti.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: The Row