Rita Rumora 27.12.2016.

Najveći trendovi 2016. godine

Prethodna godina donijela nam je mnoge zanimljivosti kada se radi o lifestyle rubrikama. Od sportskih uspjeha, bogate kulturne scene do glazbenih događanja. No još ćemo po nečemu pamtiti 2016. godinu – po vrlo zanimljivim modnim trendovima. Svakako vrijedi istaknuti 2016. kao godinu velikih comebackova prijašnjih modnih trendova u najvećim razmjerima do sad što je još jednom dokazalo da je moda zaista ciklički proces.

Najveći trendovi 2016. godine

  1. Povratak trendova iz 90-ih
    ZARAhow-the-most-stylish-women-pull-off-high-waisted-jeans-1870266-1471297379_600x0c
    Kako i sam podnaslov objašnjava, 2016. godinu obilježili su svi trendovi 90-ih. Bilo da se radilo o trapericama visokog struka, vestama na kopčanje ili o sunčanim naočalama, kroz cijelu godinu smo na streetstyle fotografijama gledali najpopularnije djevojke iz svijeta mode obučene od glave do pete u stilu 90-ih.
  2. Adidas NMD
    adidas-nmd-runner-prime-knit-1
    Iz aviona se može vidjeti naša pristranost Adidasovim tenisicama, i oprostite nam na subjektivnosti, ali obožavamo ih. Nakon što je dugi niz godina Nike glasio za najpopularniji brend među tenisicama. Adidas je već duže vrijeme zaslužno na tronu. Počevši sa Stan Smith modelom, te nastavljajući s popularnim NMD modelom, Adidas niže samo uspjehe.
  3. Majice benda

    biggest-fashion-trends-2016-02-1200x800
    Usprkos svim kritikama i natpisima „Svijet je umro kada je Kendall Jenner obukla majicu s Metallica bendom“, ne možemo ignorirati ovaj trend. Majice koje su se inače prodavale po simboličnim cijenama na koncertima, ovaj puta kupovali smo u Zari i H&M-u, nebitno slušali taj bend ili ne. Priznajemo, i mi smo to radili. Osobno sam, na sveopće zgražanje vlastite sestre koja je odrasla na tim istim bendovima, nosila taj trend.
  4. Kolekcije s turneja popularnih bendova
    biggest-fashion-trends-2016-03-1200x800

    Osim majica bendova, ove godine su hoodice i majice s turneja bile i sastavni dio garderoba u svakodnevnim kombinacijama popularnih bloggerica i It cura. Bilo da se radilo o Rihanninim ili najpopularnijim Justin Bieber hoodicama, boomber jaknama ili majicama kratkih rukava, Inastagram je bio preplavljen slikama #PurposeTourea. No kao i svaki put, Kanye West je otišao korak dalje pa je njegova Life of Pablo postala najtraženiji komad koji se na Ebayu prodavao za vrtoglave cifre. Cijeli „merch“ trend dobio je novo značenje kada su se počeli otvarati njegovi pop-up dućani diljem svijeta.
    justin-bieber-purpose-tour-merch-05
  5. Bomber jakne
    biggest-fashion-trends-2016-bonus-1200x800
    Kratke, duge, oversized, cvjetne, svilene, maslinasto zelene, Vetements, Gucci, H&M, Zara. You name it. Sve verzije i svi modeli – svi su se noslili. Ne postoji brend/dizajner koji ove godine nije izbacio svoju inačicu bomber jakne
  6. Gucci
    metallicsuknjaGucci7

    Ako je nešto obilježilo ovu godinu onda je to sigurno povratak Guccija na velika vrata. Rijetko kada vidimo da se cijela kolekcija tako brzo rasproda. Ne samo cipele i torbe, već haljine, majice, kaputi i slično. Ove godine Gucci Dionysus bila je najpopularnija torba, a njihove „slippers“ modele svaka fashionistica ima u ormaru.
  7. Slippers / Mules 
    CHANELSLIDES_HP_Spotlight
    Adidas, Gucci, Zara, N21. Na petu, ravne, s krznom, s cirkonima – upravo kao i boomber jakne, sve verzije ovog trenda bile su aktualne i našle svoje mjesto pod suncem. Kao zasigurno jedan od najpopularnijih trendova 2016. godine, pretpostavljamo nastavak ovog trenda i u 2017. godini.
  8. Pliš
    milan_fw2016_day1_016320160224_0163_50_jpg_1219_north_660x_white
    Iako je svaka zima uglavnom vezana za ovaj materijal, možemo primijetiti da smo ove godine ipak otišli korak dalje. Hlače, majice, odjela, sakoi – sve je bilo u plišu. Tamnijih boja krasio je mnoge street style fotografije i mnogim brendovima bio okosnica u stvaranju kolekcija za jesen/zimu 2016.
  9. Povratak monograma na torbe

    Iako je Louis Vuitton uvijek bio popularan, možemo primijetiti kako je s godinama to napasno brendiranje nekako izašlo iz mode te se trademark obilježavao na minimalistički način. No s Gucci Dionysus modelom te Louis Vuitton Pochette Métis modelom usudimo se reći da je opće mišljenje iz “strašno je seljački imati monograme po cijeloj torbi“ preko noći promijenjeno u “ovo su must-have predmeti”.
    Louis-Vuitton-Monogram-Pochette-Metis-Bag
  10. Personalizirani predmeti

    Cekeri, šalovi, traper jakne – sve se personaliziralo. Hrvatski brend Piccola Borsa oduševio nas je svojim personaliziranim cekerima u ljetnoj varijanti, ali i zimskim šalovima od kašmira. Ovaj trend oduševio nas je jer svaki personalizirani predmet ima ipak veće značenje.
    IMG_9696
  11. J.W. Anderson Pierce torba
    NEW YORK, NY - SEPTEMBER 11: A black JW Anderson bag outside J. Crew on September 11, 2016 in New York City. (Photo by Christian Vierig/Getty Images)
    J.W. Anderson, inače kreativni direktor Loewe, svojom je Pierce torbicom apsolutno oduševio žene diljem svijeta. Model dolazi u tri veličine, a cijena srednjeg modela iznosi oko 1110 eura.