Najbolji trenuci s Tjedna mode u Parizu

Iako je najvažniji Tjedan mode u godini još uvijek u tijeku te nas još očekuje revije brendova Chanel, Louis Vuitton i Miu Miu, Pariz je već do sad servirao niz zanimljivih trenutaka i kolekcija koje ne možemo preskočiti u pregledu najboljeg s modnog tjedna u francuskom glavnom gradu (iako ostavljamo prostora za to da nas još nešto oduševi u iduća dva dana). Čak i da ne pratite modnu scenu, od dva videa u kojima glavne uloge imaju Bella Hadid i Kanye West tijekom vikenda na društvenim mrežama niste mogli pobjeći.

Victoria Beckham je po prvi put predstavila svoje kreacije na pisti s pariškom adresom, održana je prva Off-White revija nakon smrti osnivača i kreativnog direktora brenda Virgila Abloha, Balmain je organizirao festival na kojem je nastupila Cher, američki brend The Row je po drugi put u 16-godišnjem postojanju održao reviju – to su samo neke od crtice koje su obilježile ovaj tjedan u svijetu mode. Što nas se sve (do sad) dojmilo s Tjedna mode u Parizu za sezonu proljeće/ljeto 2023. godine, otkrijte u nastavku.

Coperni napravio haljinu na pisti

View this post on Instagram

A post shared by coperni (@coperni)

Ako nikad niste čuli za modni brend Coperni, sliku Belle Hadid koja gola izlazi na pistu i potom pomoću sprejeva dobiva haljinu, zasigurno ćete zauvijek pamtiti. Iako spray-on tkanina nije novitet, kreativni direktori brenda Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, definitivno su iskoristili najveću pozornicu za pokazati je svijetu, što je rezultiralo iznimno dobrim marketinškim potezom. Iako je brend popularan među insajdericama te je u protekloj sezoni pažnju privukao staklenom torbicom koja je postala viralna na društvenim mrežama, scene s njihove revije obišle su svijet upravo zahvaljujući tome što je Hadid dobila pripijenu haljinu uživo, na pisti, pred svim gledateljima.

View this post on Instagram

A post shared by coperni (@coperni)

Dizajneri su željeli naglasiti žensku siluetu, u svim oblicima te su se poigrali s proporcijama – bilo je tu naglašenih bokova putem  drapiranja tkanine na minicama, preko do kožnatih jakni koje se mogu vezati oko struka pa sve do cargo hlača u kombinaciji s topovima izrađenih sprejem. Svoju su popularnu “Swipe” torbicu predstavili u sasvim novoj verziji izrađenoj od pravog zlata 18-karatnog zlata. Futuristički motivi pojavljivali su se tijekom cijele revije, no završni touch bila je magična spray-on haljina koju je na supermodela nanosio znanstvenik koji ju je i izumio. 

Kanye West u ulozi modela za Balenciagu

View this post on Instagram

A post shared by Tiffany Hsu (@handinfire)

Ako netko zna napraviti show onda je to definitivno dizajner Demna Gvasalia. Osim što je pozivnica za Balenciaga reviju izgledala kao novčanik u kojem su se nalazile osobna karta, novac, računi i karte za metro, a pista je bila prekrivena blatom, za prvi look revije odabrao je nesvakidašnjeg modela – Kanyjea Westa. Gvasalia i West su bliski suradnici, no nitko nije očekivao rappera i dizajnera vidjeti na pisti. West je otvorio reviju u total crnom looku, u kožnatim hlačama i oversized jakni koja je nalikovala onoj radničkoj, a uslijedili su lookovi s ekstremno naglašenim ramenima, gumenim čizmama i cipelama s platformom koji su se izmijenjivali s dugačkim večernjim haljinama.

View this post on Instagram

A post shared by coperni (@coperni)

Jedan od lookova koji je privukao najviše pažnje je kožnata haljina koja je izgledala kao da je izrađena od nekoliko popularnih Balenciaga “Le Cagole” torbica. Svidjela vam se Gvasalijina estetika ili ne, neosporno je da je Balenciaga jedan od najpoznatijih i najprodavanijih svjetskih modnih brendova otkako ga on kreativno predvodi, a s obzirom na brojne kritike koje u posljednje vrijeme pristižu na njegov račun dizajner je objavio da više neće davati kontekst svojim kreacijama i otkrivati priču iza njih, već će gledateljima dati maštu na volju da njegovu odjeću interpretiraju na svoj način. Gvasalia je jedinstvena pojava u svijetu mode i njegov rad nikad neće prestati izazivati pregršt komentara, sudjelovao on u razgovoru o svojim kreacijama ili ne.

Valentino servirao najbolje komade na Tjednu mode

View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

A sada nešto sasvim drugačije! Iako možda nije toliko komercijalan brend poput Balenciage, Valentino i njegov kreativni direktor Pierpaolo Piccioli oduševljavaju iz sezone u sezonu. Reviju talijanskog brenda za prošlu sezonu obilježili su isključivo ružičasti i crni komadi, a ove nedjelje su to bile šljokice i sjajni kristalići. To što su tkanine imale teksturu, ne znači da je Piccioli odustao od kreacija jedinstvenih krojeva i jarkih boja, koje su čest odabir zvijezda za crveni tepih.

View this post on Instagram

A post shared by V Magazine (@vmagazine)

Predstavljene su mikro minice, ali i sleek haljine do poda, izrađene od svile, pojavio se i kreatoru omiljen plisse na kreacijama, kao i tkanina prekrivena logom brenda, no show su ukrali model izrađeni od tkanine sa sitnim kristalićima. I pri tome nije riječ samo o mini i dugačkih haljinama, iako su one dominirale kad je taj glamurozan materijal u pitanju, već je Piccioli jednak tretman dao i poslovnim hlačama, motociklističkim jaknama i kaputima. Kolekcija za proljeće/ljeto 2023. godine odisala je elegancijom, ali je nosila i dozu raizgranosti, a sada se već stvarno pitamo koliko zanimljivih i drugačijih ideja kreativni direktor brenda može imati, a da su one svaki put i dalje “on brand”.

Kaputi sa Saint Laurent revije

View this post on Instagram

A post shared by V Magazine (@vmagazine)

Revije francuske kuće Saint Laurent poznate su po fascinantnim lokacijama u kojoj scenografiju najčešće čine znamenitnosti Pariza poput Eiffelovog tornja, gostima iz redova celebrity svijeta poput Kate Moss i Hailey Bieber te seksepilnim, večernjim kreacijama koje izazivaju uzdahe. Ništa drugačije nije bilo ni na predstavljanju nove kolekcije, no umjesto na haljinama, fokus je bio na kaputima.

View this post on Instagram

A post shared by SAINT LAURENT (@ysl)

U isto vrijeme cool, ali i sofisticirani, dugački kaputi s naglašenim ramenima, izrađeni od kože, gabardina ili vune, vukli su se po podu dok su manekenke šetale pistom, a krasili su gotovo svaki look. Zemljani tonovi boje pijeska, maslinasto zelene i smeđi domonirali su pistom, u kombinaciji s ljubičastom, bojom crvenog vina i tamnoplavom. Za razliku od prijašnjih kolekcija, kreacije poput haljina bile su pojednostavljene do zadnjeg detalja te minice nisu bile “na mapi”, već je Anthony Vaccarello prekrio tijela manekenki. Naravno, ne u potpunosti, pomoću pripijene siluete, prozirnih tkanina i atraktivnih izreza na komadima.

Loewe je najzanimljivi brend današnjice

View this post on Instagram

A post shared by LOEWE (@loewe)

Od “Barbie” salonki, preko topova i sandala u obliku flamingovog cvijeta i midi haljina s ekstremno naglasšenim bokovima pa sve do haljina koje prkose gravitaciji, pikseliziranih komada i ultra minica, dizajner Jonathan Anderson rasturio je s novom Loewe kolekcijom za proljeće/ljeto 2023. godine. Sveukupno 53 looka koje je dizajner poslao na pistu privukli su pažnju i onih koji nisu bili fanovi Loewe estetike te su nastavili na pomalo otkačenu notu koju je kreativni direktor postavio prošlom kolekcijom.

View this post on Instagram

A post shared by LOEWE (@loewe)

Sada si je u potpunosti dao oduška s komadima koji pomalo djeluju nerealno, a ne kao dio ready-to-wear kolekcije španjolskog brenda. Iako je kolekcija u šustini bila repetitivna, s nekim komada jednostavno nismo mogli odvojiti pogled iako su se u sličnoj varijanti već pojavili na pisti. Anderson kao da je odjeći pristupio kao umjetničkom djelu, a ne komadima koje žene čuvaju u svojem ormaru, a pomalo provokativna kolekcija natjerala je sve da pričaju o Loeweu danima nakon predstavljanja kolekcije.

Naslovna fotografija: Instagram

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0