Najbolje Super Bowl 2021. reklame

Sinoć je održan 55. po redu Super Bowl, a pobjedu nad Kansas City Chiefsima odnijela je momčad Tampa Bay Buccaneersa, koja je time postala prva u povijesti koja je pobjedila na vlastitom terenu. U pobjedničkom timu nalazi se i MVP Super Bowla, Tom Brady, kojemu je ovo deseti nastup u finalnom natjecanju NFL-a te sedmi pobjednički. Ujedno je, s 43 godine i 188 dana, postao i najstariji igrač u povijesti ovog američkog sporta. No, nije Brady jedini zaslužan za obaranje pokojeg rekorda ove godine, već je i trener Tampa Bay Buccaneersa, Bruce Arians, službeno postao najstariji trener koji je osvojio ovo prestižno natjecanje.

Većina finale lige američkog nogometa prati zbog utakmice, no već je desetljećima iznimno zanimljiv i popratni sadržaj, odnosno koncert koji se održava u poluvremenu utakmice te reklame koje se posebno snimaju za prikazivanje u vrijeme Super Bowla. Na poluvremenu je, u sklopu Pepsi Halftime showa, nastupio kanadski glazbenik The Weekend, čija je pjesma “Blinding Lights” bila najveći hit prošle godine te je time postao prvi Kanađanin koji je samostalno nastupio na Super Bowlu.

Kako bi izveo ono što je zamislio, glazbenik je uložio vlastitih 7 milijuna američkih dolara u produkciju nastupa na kojoj je sudjelovalo tisuće radnika koji su, uza sve, morali poštovati i stroge protokole uvedene zbog onemogućavanja širenja bolesti uzrokovane koronavirusom. Većinu je nastupa odradio s s tribine, okružen bendom i back vokalima, a za grand finale spustio se na teren s četom dvojnika, zaplesao u stilu Michaela Jacksona i zapalio publiku. Restrikcije nisu umanjile njegov fantastičan nastup fokusiran na pokazivanju njegovih vokalnih sposobnosti, kojeg je popratilo 25 tisuća ljudi na stadionu – The Weekend je zaista odradio odličan posao, a njemu u čast je 7. veljače u Torontu postao “The Weekend Day”.

Za razliku od prošlogodišnjih 103 milijuna gledatelja, ove ih je godine pred malim ekranima bilo čak 148.5 milijuna. Pozornica je djelovala spektakularno, a izvedba hitova kao što su “Starboy”, “The Hills”, “Can’t Feel My Face” i  “I Feel It Coming” nikoga nisu ostavili ravnodušnim u 13 minuta nastupa.

Uz američki nogomet i nastup na poluvremenu, gotovo jednako su važne i reklame emitirane u pauzama ovog spektakla. Najskuplja sekunda TV etera ove je godine bila je nešto niža od prošle, pa su brendovi za 30 sekundi izdvojili 5.5 milijuna američkih dolara. Iako su se neki, poput Budweisera, odlučili za doniranje novca za cjepivo protiv virusa Covid-19 umjesto reklame, dobrih reklamnih spotova nije nedostajalo, a mi vam donosimo naše favorite.

Cadillac

U reklami za model Lyriq glumac Timothée Chalamet utjelovio je Edgara, sina Edwarda Škarorukog, dok se Winona Ryder ponovno našla u ulozi Kim Boggs.

Toyota 

Toyota je u dirljivoj reklami, u kojoj glavnu ulogu nosi Jessica Long, najbolja paraolimpijska plivačica, pozvala na snagu i vjerovanje svakog od nas.

Amazon

Michael B. Jordan, glumac kojeg je People proglasio najzgodnijim muškarcem svijeta, ove godine je postao Alexa, Amazonov virtualni asistent.

General Motors 

Holivudski glumac Will Farell objašnjava zašto mrzi Norvešku.

Huggies pelene

Jedan od najpoplarnijih brendova pelena na svijetu, Huggies nas je odveo u svijet beba.

Jimmy John’s

Sendviči sa sjajnim stand-up komičarem i glumcem Bratom Garrettom u glavnoj ulozi.

Tide 

Ako ste ljubitelj serije Seinfeld, razveselit će vas lik Georgea Costanze.

Doritos 

Oskarovac Matthew McConaughey ovoga je puta u malo drugačijoj ulozi pod nazivom Flat Matthew.

Naslovna fotografija: Julian Ungano (Instagram)