Multimedijska regionalna platforma Bloomberg Adria uskoro kreće s radom!

Bloomberg Adria, multimedijska platforma koja će domaćim i regionalnim biznismenima donositi najrelevantnije poslovno-financijske vijesti, predstavila se hrvatskoj poslovnoj zajednici u svojoj zagrebačkoj redakciji. U sklopu partnerstva prestižnog globalnog brenda Bloomberg i kompanije MTel Swiss uspostavljeno je pet uredničkih centara, u Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Skopju i Sarajevu.

Više od 130 novinara, analitičara, financijskih i drugih stručnjaka svakodnevno će putem svog TV kanala, web portala, tiska i društvenih mreža donositeljima odluka i budućim liderima jugoistočne Europe pripremati aktualnosti iz poslovnog i financijskog svijeta, popraćene dubinskim analizama.

Glavni operativni direktor Bloomberg Adria Samo Ošina naglasio je kako je cilj projekta kreirati ne samo poslovni medij, već i poslovnu mrežu novih prilika za danas i sutra. “Naša je odgovornost pružiti informacije, analizirati razvoj tržišta i pružiti ljudima na vodećim pozicijama najbolju moguću osnovu za donošenje odluka”, izjavio je.

Na velikom događanju u zagrebačkim uredima program Bloomberg Adria prezentiran je od strane vodećih žena hrvatskog poslovnog svijeta. Počevši od ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac i predsjednice Uprave Philip Morrisa u Hrvatskoj Anite Letice preko, članice Uprave PPD-a Sabine Škrtić, direktorice Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Victorije Zinchuk i predsjednice Uprave Saponije Dajane Mrčele, kao i članice Uprave Poslovne inteligencije Anite Cvetić Oreščanin te glavne ekonomistice u Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) Ive Tomić.

Među brojnim poznatim uzvanicima novog vodećeg regionalnog poslovnog medija bili su i Deloitteov direktor Gordan Kožulj, financijski direktor Konzuma Uroš Kalinić, vlasnik Opereta agencije za nekretnine Boro Vujović, osnivač Infinuma i direktor Productivea Tomislav Car, predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba, predsjednik HUP-a Damir Zorić te novinar i voditelj Zoran Šprajc.

“Pratimo tržište i cilj nam je graditi Bloomberg Adria business community. Sudeći po odazivu i profilu naših uzvanika, postoji potreba za jednim takvim specijaliziranim ‘poslovnim klubom’ koji će biti nezaobilazno mjesto regionalnih gospodarstvenika. Želimo informirati, inspirirati i povezivati regionalne biznis lidere”, rekla je Martina Sokač Saraga, izvršna direktorica za poslovni razvoj Bloomberg Adria i članica Uprave.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0