Predstavljena je jedna od najzanimljivijih i najuzbudljivijih modnih suradnji ove jeseni – ona između švedske modne kuće Acne studios te britanskog brenda Mulbery, koji su udružili snage i Lansirali kapsulnu kolekciju torbi i malih kožnih dodataka. Spajajući vizije proslavljenog i otkačenog Acne studios s vrlo klasičnim, čistim Mulberry dizajnom, nastala je prekrasna linija torbi koja je od danas službeno puštena u prodaju. Kako bi obilježile suradnju, kuće su dizajnirale i novi logo spajajući svoje logotipe – slova Acne studios s ikoničnim Mulberry simbolom stabla.

Pod palicom kreativnog direktora Jasona Coce, Mulberry je posljednjih godina doživio preobrazbu te postao jedan od omiljenih brendova millennialsa. Ova suradnja samo je doprinijela popularnosti, predstavljajući najbolje od obje kuće. Limitirana kolekcija osvježila je i spojila stilove oba brenda, npr. Acne Musubi torbu i Mulberry Bayswater torbu.

Johnny Johansson, kreativni direktor Acne Studios ističe kako je ovo suradnja vezana za prijateljstvo, slobodu i konverzaciju oba brenda, temeljenu na obostranom poštovanju i želji da stvore odlične proizvode.  Suradnja je manifestacija prekrasnog švedskog dizajna te slavi britansku povijest, ali i modernost Mulberryja.