Dina Dončević 26.03.2021.

Modni brend Sopar predstavio novu kampanju koja odiše ljetom

Goruća želja za slobodom kretanja i druženjem, inspirirala je Helenu Šopar Zadro i Tamaru Rebić za stvaranje ljetne kampanje pod nazivom”Back To Where We Belong”. U duhu nade i optimizma, kampanja za hrvatski modni brend SOPAR snimljena je protekle zime u Miamiju.

Dizajnerice su kao gostujuću zvijezdu svoje kampanje pozvale Amru Beganovich koja sa sestrom Elmom vodi svjetski uspješnu digitalnu kompaniju A&E koju je Forbes prozvao “Epi-center of influence” u SAD-u, a Richard Branson uvrstio u svoj projekt “Dream Makers, Rule Breakers”. Bloomberg, Financial Times, Washington Post, samo su neki od časopisa koji su Amru i Elmu, čiji Instagram profili ukupno imaju 2 milijuna pratitelja, naveli među najuspješnije influencerice Amerike.

Dugogodišnja Helenina prijateljica, Amra se idealno uklopila u ljetnu priču sestara. Odvažnost, ambicioznost, vedar duh osobine su SOPAR djevojke koje su Helena i Amra utjelovile kao modeli na snimanju kampanje. Osim modela, također su odigrale i ulogu fotografa, šminkera i frizera. Bez puno make-upa, s prirodnom, raspuštenom kosom, Helena i Amra su uz ugodno druženje u sunčanom Miamiju, s lakoćom snimile cijelu kampanju.

A baš tako sestre koje stoje iza brenda za zamišljaju svoje klijentice – neopterećene, nasmijane i razigrane djevojke s puno ambicija i pozitivnim pogledom na budućnost. Kako sam naziv kampanje sugerira, inspiraciju su sestre pronašle u želji za povratkom na uobičajeno, normalno vrijeme prije pandemije, u nesputanim druženjima i velikim slavljima…

Ključni komadi kolekcije istkani već prepoznatljivim ručnim radom reflektiraju želju sestara da trenirke zamijenite odjećom u kojoj ćete se osjećati ženstveno i poletno. Udobni kombinezoni, haljine u kojima će bas svatko biti primijećen te žarke boje rezultiraju pozitivnim nabojem koji će ovog proljeća i ljeta SOPAR odjeća prezentirati.  Nova kolekcija dostupna je na webshopu brenda www.soparcollection.com.