Milenijalci imaju puno pozitivniji stav prema trošenju novca i zarađivanju u budućnosti od starijih generacija te upravo zbog toga češće troše na luksuzne proizvode. Ovo otkriće donosi novi izvještaj UBS Grupe koji je nastao na temelju ispitivanja 3000 kupaca u dobi između 18 i 35 godina, diljem Kine, Europe i SAD-a.

Ova skupina kupaca će do 2025. godine činiti čak 45% svjetske potrošnje na luksuzne brendove te se iz tog razloga sve više brendova obraća upravo njima. Gucci i Louis Vuitton u tome itekako uspijevaju te su upravo oni navedeni kao omiljeni brendovi milenijalaca., što se jasno vidi kroz utjecaj tih brendova na društvenim mrežama.

Ispitivanje je pokazalo i kako milenijalci iz Kine predstavljaju ogromnu potrošačku moć i odvajaju čak 20% svoje zarade upravo na luksuznu odjeću. Zanimljivo je i kako su mladi Talijani i Amerikanci “prešišali” svoje roditelje u trošenju, odnosno odvajaju više sredstava na luksuzne proizvode.