Dina Dončević 04.06.2021.

Mihano Momosa bridal kolekciju nosili bismo uvijek i stalno!

Srpski brend Mihano Momosa poznat po modernim kolekcijama za vjenčanje predstavio je novu bridal 2021. pod nazivom “Dive Into Love” koja nas je oborila s nogu. Ne samo da kreativni direktor Mihailo Anušić još jednom pogodio s komadima – koje bismo nosile uvijek i stalno, a ne samo na dan vjenčanja, predstavljena je i genijalna modna kampanja za kolekciju.

Je li vam poznat osećaj zaranjanja ispod površine vode? Trenutak u kojem buka nestane i jedini zvuk koji čujete su otkucaji vašeg srca? Mjesto spokoja, u kojem vrijeme taje i nastupa trenutak potpune lucidnosti. Na tom mjestu je kreativni tim modne marke poželio susret, pa zato zaronimo u ljubav.

Ponekad, ljubav nas poziva do mjesta na kojem želimo isključiti vanjsku buku i skoncentrirati se na postojanje u sadašnjosti, u trenutku i potrebu naše duše za povezivanjem.

Nadrealni osjećaji koji preplavljuju naše biće, hrane maštu i otvaraju vrata svijetu fantazije. Stvarne slike se pojavljuju i naš um se prebacuje na drugu frenkvenciju, donoseći jedinstvena iskustva, koja bi nam inače ostala daleka.

Kada smo spremni da ponovo izronimo i uključimo se u svijet, najbolješsto možemo je ponijeti dio tog trenutka s nama i vratiti mu se kad nam naš svijet i stvarnost postanu preplavljujući.

Taj dio, koji smo ponijeli sa sobom, sada je pred vama, kolekcija o ljubavi i skladu. Mjesto živopisnih boja i potpunog mira koji gotovo da možete opipati. Sve u vezi s ovom kolekcijom je fluidno i sneno. Bilo je potrebno puno vremena i introspekcije da tim Mihano Momosa pripremi ovu kolekciju i vrijedilo je zadržati dah zbog ovog trenutka.

Creative director: Mihailo Anušić

Models: Tijana Bakaj, Ines Ćulibrk

Set construction: Jana Štrbac

Photography: Mihailo Anušić, Adem Grljević

Videography: Adem Grljević, Dragan Klem

Make up: Zlata Blagojević

Hair: Aleksandar Gligorievski

Parrot friends: Hans and Daisy