O beauty brendu Augustinus Bader u posljednjih se godinu dana puno pisalo: njemački znanstvenik koji se bavi proučavanjem matičnih stanica postao je najguglanije ime beauty svijeta nakon što je linija proizvoda postigla pod njegovim imenom dosegla kultni status i hordu slavnih ljubitelja, uključujući Alexu Chung, Margot Robbie i Carlu Bruni. Britanska dizajnerica Victoria Beckham se, pak, toliko oduševila njegovim proizvodima da je lansirala vlastitu kremu za lice u suradnji s Baderom te mu priskrbila ogromnu medijsku pozornost.

U prvoj godini postojanja, ovaj je brend dobio mjesto u svim relevantnim glossy magazinima, od Voguea do W Magazinea i Harper’s Bazaara, a obje kreme s kojima je izašao na tržište, Elle i InStyle uvrstili su među najbolje.

Baderovi proizvodi nadahnuti su s 30 godina revolucionarnih istraživanja regenerativne medicine. Dr. Bader, koji se posebno orijentirao na zacjeljivanje kože djece, tražio je odgovor na pitanje zašto tijelo ne bi samo moglo zacijeliti veću ranu, ako može manju, kada je genetski kod isti. Njegovo je istraživanje osporavalo potrebu za presađivanjem kože kod pacijenata s opeklinama koji uzrokuju ožiljke, što je u početku bilo toliko radikalno da su farmaceutske tvrtke odbile investirati.

Prije 12 godina Bader je formulirao revolucionarni topikalni gel za koji je dokazano da zacjeljuje opekline trećeg stupnja kod djece i da kirurški zahvat nije potreban. Kako su njegova skupa istraživanja trebala novčanu pomoć, a nakon tri godine nagovaranja, Charles Rosier, poduzetnik koji je postao ulagač, suosnivač i izvršni direktor brenda i znanstvenik krenuli su u lansiranje proizvoda za njegu kože, od čije će zarade Bader moći financirati svoja istraživanja.

Proizvodi Augustinusa Badera brzo su postali jedni od onih skupih proizvoda koje svi silno želimo jer dobro djeluju, a baš poput losiona Biologique Recherche P50 ili seruma SkinCeuticals CE Ferulic, spadaju u skupinu većeg cjenovnog ranga koje si ne mogu svi priuštiti. Ciljana skupina bile su žene u tridesetima  koje dovoljno zarađuju da su voljne izdvojiti nekoliko stotina dolara za njegove proizvode i to se pokazalo kao pun pogodak.

The Cream i bogatija verzija iste – The Rich Cream, postali su tako kultni proizvodi i predmeti žudnje svih opsjednutih lijepom i njegovanom kožom. Vrlo su brzo stekle status krema koje djeluju na licu, dok je krema za tijelo postala poznata kao ona koja čini čuda za kožu u području ispod vrata. Iako je dojam djeluje li nešto ili ne sasvim subjektivan jer niti je moguće svima ugoditi niti imamo svi istu kožu, The Cream je dokazao da ako imate tanke borice – zagladit će ih, ako imate suhu kožu – bit će nahranjena, ako imate akne i ožiljke – one više neće biti vidljive te će, uz to, smanjiti i upale.

U čemu je tajna? Trigger Factor Complex ili TFC8, koji se nalazi u svim proizvodima s obnavljajućim uljima i biljnim antioksidantima, patentirana je tehnologija koja se sastoji od aminokiselina, vitamina i peptida. Kombinacija sastojaka tvori “aktivacijski signal” koji stanicama kože komunicira što bi trebale učiniti, pa vaša koža postaje najbolja verzija sebe, a sve to na temelju vlastitog genetskog koda. TFC8 vašem tijelu daje ono što mu je potrebno za samoregulaciju i zacjeljivanje, što rezultira zdravijom, obnovljenom kožom.

Dok većina brendova ima jedan ili dva proizvoda po kojima su najpoznatiji, Rosier ističe kako je svaki novi proizvod Augustinusa Badera  hero product. Da ne stoje iza te tvrdnje, ne bi ga pustili u prodaju. Upravo zato, ne žure s kreiranjem novih kremica. Trenutačno ih u ponudi imaju svega nekoliko – pet za lice, tri za tijelo te kremu za ruke.

Uz to, radi se i na razvijanju novih formulacija, tekstura i proizvoda baziranih na zdravlju kože, a svakom novom proizvodu jako se veselimo! Proizvode beauty brenda Augustinus Bader možete pronaći u The Lab storeu (Dežmanova 2, Zagreb) te naručiti online putem webshopova kao što su Cult Beauty, Net-a-Porter i drugi.

Fotografije: augustinusbader.com