Dina Dončević 02.01.2022.

Meet the brand: Stratia

Društvene mreže su u današnje doba i dalje najjači marketinški alat, ali neke su ipak vjerodostojnije od drugih. Nije neuobičajeno da neki proizvod koji postane viralan na TikToku ubrzo i proslavi brend, a jedan se proizvod posebno svidio korisnicama na Redditu. Naime, osnivačica skincare brenda Stratia, magistra kemije Alli Reed, stvorila je za sebe hidratantni losion za lice s ceramidima i masnim kiselinama koji je lagan i ima obnavljajući efekt.

Ostatak formule koja danas čini najprodavaniji proizvod brenda Stratia Liquid Gold, podijelila je s ostalim korisnicama Reddita s kojima je redovito komunicirala vezano uz beauty teme. Za razliku od brojnih beauty giganta, koji besplatne uzorke šalju celebritijima i influencericama, Reed ih je poslala žene koje je stvarno zanimalo probati hidratantnu kremu s takvim učincima koje su je nagradile sa širenjem dobrog glasa o tom proizvodu. Nije bilo druge nego da Reed prione na posao, a od početne investicije od tri tisuće američkih dolara koliko je 2016. uložila u svoj “fuš” sada vodi svjetski poznati skincare brend.

U prve tri godine, tako, Reed nije morala imala budžet za marketing i plaćati reklame, već je Liquid Gold postao tražena roba na tržištu među skincare entuzijasticama. Stigla je i 2019. kada je brend uprihodio dva milijuna dolara, što se povećalo za četvrtinu u 2020. godini. S obzirom na to da se potražnja u prošloj povećala te da se proizvodnja vratila u normalu, očekuje se da je brend 2021. godine zaradio dvostruko više nego prethodne.

Iako je financijska situacija i više nego povoljna, Reed i dalje proizvodi kod kuće te sama miješa formulu za svaku bočicu, kako bi smanjila ugljični otisak i režije održala niskima. Iako zapošljava šestoro ljudi, na ovakav način uspijeva održati kvalitetu, jer svaki proizvod mora prijeći preko njezinih ruku te ne ovisi o nikome drugom što se proizvodnje tiče. Ako se proizvod rasproda, reakcija može biti brza te je najčešće ponovno “in stock” u roku od tjedan dana.

 

Isto tako, proizvodi se zasad ne mogu kupiti kod beauty retailera već samo putem stranice brenda. Razlog tomu je što brend jednostavno ne može proizvoditi velike količine i održavati kvalitetu istom te ne može pristupiti tolikoj količini sastojaka koji su clean i bez kemikalija. Ovaj beauty brend pristupa stvaranju proizvoda sa strane znanosti, stoga koriste i parabene koje mnogi drugi clean beauty brendovi smatraju štetnima. Reed tvrdi kako sve više znanstvenih istraživanja tvrdi da su parabeni sigurni za korištenje te da njihovo odbijanje nema nikakvog uporišta u znanosti.

A da proizvodi brenda Stratia, koje stvara s takvim pogledom na sastojke, zaista djeluju, govori organski rast i broj sljedbenika. I doista, tko bi mogao odoljeti losionu čiji naziv u prijevodu znači “tekuće zlato” i koji je lagan, a istovremeno ima snažno djelovanje te istovremeno štiti, hidratizira, jača i njeguje kožu? Liquid Gold trebao bi biti dio svačije svakodnevne beauty rutine jer je bogat ceramidima, kolesterolom i masnim kiselinama – tri sastojka koji kožnu barijeru. Koža lica će tako postati hidratizirana, pročišćenija, otpornija na štetne vanjske utjecaje, a lice će izgledaju zdravije i sjajnije. Među sastojcima se nalazi i niacinamid, a ova će krema posebno dobro djelovati na dehidriranu kožu.

Beauty brendovi koji pristupaju formulama i sastojcima sa znanstvene strane sve su uspješniji zbog toga što dokazima i djelovanjem proizvoda zaslužuju povjerenje svojih korisnika, a mi se nadamo da će Stratia u 2022. godini predstaviti dodatak asortimanu koji zasad broji sedam proizvoda.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Stratia, Instagram