Meet the brand: Holidermie je personalizirana njega kože – iznutra i izvana!

Često se kaže da je koža odraz našeg života, a upravo je po toj mantri stvoren Holidermie, francuski beauty brend koji je već osvojio desetke tisuća obožavatelja diljem svijeta. Osnovala ga je Mélanie Huynh, bivša modna urednica pariškog izdanja magazina Vogue, sa željom da kreira novu nišu beauty svijeta. Riječ je o holističkom brendu za njegu kože, za čiju je ideju o stvaranju došla nakon što je svojim zauzetim životnim stilom kožu izlagala oksidacijskom stresu, raznim zagađivačima te prečesto osjećala posljedice jat laga.

Proizvodi su kreirani u suradnji s poznatim plastičnim kirurgom Jérômeom Parisom, a brend Holidermie kombinira sinergijske formule, ultra lagane teksture, suptilne mirise i elegantno, minimalističko pakiranje kako bi stvorio elegantnu rutinu njege kože koja djeluje. Holidermie je prilagođen veganima i izbjegava upotrebu oštrih sastojaka poput parabena, silikona, SLS-a i mineralnih ulja.

Beauty brend je otvorio sasvim novo poglavlje u svijetu ljepote svojim sinergijskim proizvodima koji podržavaju unutarnje funkcioniranje epiderme, istovremeno ciljajući vanjske agresore koji utječu na kožu, poput oksidacijskih stresa. Linija kombinira prehrambene dodatke i kozmetiku protiv starenja kože, formuliranim kako bi se zajedničkim snagama došlo do rezultata.

Pokrivajući sve aspekte dinamike života, od vježbanja, prehrambenih navika pa sve do spavanja, brend Holidermie koristi upitnik čija je svrha identificirati vaš životni stil kako bi se moglo utvrditi koji su dodaci i proizvodi prikladni za vas. Uz kombinaciju suplemenata i proizvoda za njegu kože, razvili su i jedinstvene tehnike i programe masaže lica i vježbanja kako bi zaokružili potpunu, personaliziranu njegu iznutra i izvana.

Najizazovniji dio pokretanja svog branda za Huynh je bila definicija pravog sastojka koji djeluje te činjenica da je morao biti proizveden u Francuskoj. Iako je Holidermie službeno s radom i predstavljanjem počeo u rujnu 2019. godine, postupak izrade formula trajao je tri godine te su bila potrebna opsežna istraživanja i laboratorijski rad kako bi postigli ono na što su danas ponosni. Testirali su brojne kombinacije formula kako bi pronašli one koje djeluju i uklapaju se u holistički pristup branda. Holidermie je brand koji svoje temelje gradi na nutricosmetic personaliziranim sinergijama jer Huynh smatra da bez djelovanja iznutra ne možemo samo serumima i kremama postići sve što želimo.

Holidermie nudi čitav lifestyle pa se u ponudi možemo pronaći različiti alati za masažu lica, prirodni dodaci prehrani ovisno o tipu kože, losion, serum i eksfolijator lica, emulzija za čišćenje lica, mirisna svijeća, podloga za vježbanje joge, maske za lice, kreme za lice i ruke, gumeni bomboni koji skrivaju sastojke za uljepšavanje kože, kose i noktiju, ulja za lice i tijelo, kao i čaj koji djeluje protiv starenja. Posljednji u nizu iskorak je u proizvodnju hrane, tako da Holidermie sada nudi i antioksidans kocke od kakaa obogaćene kolagenom.

Cijene proizvoda poprilično su visoke – za serum je potrebno izdvojiti 110 eura, za čaj 35 eura, dok maska za lice stoji 135 eura. No, kupnjom proizvoda dobivate šansu uživati u pomno biranim sastojcima i proizvodima te biti dio revolucije u svijetu ljepote.