Izgleda da je dolazak Donalda Trumpa na mjesto predsjednika SAD-a uzdrmao sve pore društva. Ovoga puta svoje mišljenje o svjetskoj politici, ali i politici koju vodi Trump odlučili su iskazati mnogi svjetski brendovi. Njegove, ne baš popularne ideje kao što su one o gradnji zida između Meksika i SAD-a te zabrana ulaska u SAD određenim religijskim skupinama, naišle su na žestok otpor i to na najglasniji način – televizijskim marketingom uoči Super Bowla – poznatom kao najskupljem reklamnom prostoru televizijskog programa.

Ne samo da su budile emocije, ove reklame su poentirale tamo gdje je demokracija to zaboravila. Ono što je temelj svakog demokratskog režima, a sada je, čini se palo u drugi plan, marketing je ponovno stavio na prvo mjesto. Radi se o jednakosti svih ljudi na zemlji. Brendovi su jedan za drugim imali potrebe glasno iskazati svoje mišljenje kako nijedan život nije manje vrijedan.

Nije aktualna migracijska Trumpova politika bila jedina politička tema reklama na Super Bowlu. Audi je primjerice poentirao reklamom koja se bavi problematikom nejednakosti žena i muškaraca.

 

Sve u svemu, jednakost za sve svakako je temeljna poruka većine reklama. Upravo ta poruka treba postati temeljni postulat svačijeg djelovanja. Pa čak i, možda nama, čudnih ljudi koji su na čelima velikih država.