Maison Mihara Yasuhiro kolekcija proljeće/ljeto 2025. – karaoke iz 90-ih susreću dekonstruiranu modu u Parizu
Maison Mihara Yasuhiro predstavio je kolekciju za proljeće/ljeto 2025. u pravom duhu 90-ih godina prošlog stoljeća, koristeći jedinstvenu atmosferu karaoke tematskog showa za evociranje nostalgičnog, ali modernog stila. Revija, održana u Parizu, odisala je zabavom i kreativnošću, pružajući gledateljima živahno iskustvo koje je istodobno poticalo na razmišljanje o modnim granicama. Pariški svijet mode koji je naviknut na nesvakidašnje modne predstave, ovaj je put ostao bez daha uz Maison Mihara Yasuhiro kolekciju koju ćemo sigurno pamtiti još dugo vremena.
Posebna modna energija uz karaoke
Karaoke pjesme poput “Lovely Day” Billa Withersa i “Sweet Caroline” Neila Diamonda doprinijele su energiji showa Maison Mihara Yasuhiro, a modeli su hodali uz ritmove hitova prošlih desetljeća. Svijećnjaci i metalne rese stvorile su dojam glamuroznih dječjih rođendana, miješajući eleganciju i zaigranost. Atmosfera je bila prožeta nostalgijom, ali i pozivom na slobodu izražavanja kroz odjeću
Jedan od ključnih elemenata kolekcije bio je Miharin inovativni pristup dekonstruiranju tradicionalnih komada odjeće. Oversized košulje i dekonstruirane traperice s višestrukim nogavicama predstavljali su zaigrani pomak od konvencionalnih silueta, potičući individualnost na pisti. Ovi komadi prkosili su klasičnim modnim normama, ističući razigranost i eksperimentiranje koje su bile u središtu kolekcije. Mihara je otvorio show s oversized blejzerom i netradicionalno svezanom kravatom, čime je odmah postavio ton za modnu anarhiju koja je slijedila.
Asimetrija i inovacije
Bogat show koji je upregnuo sve osjete posjetitelja svakako je prava modna poslastica jer je otvorio brojna pitanja kojima se bavi modni svijet. Asimetrični krojevi bili su još jedna važna tema revije. Jakne su bile krojene tako da namjerno ignoriraju pravila simetrije, pružajući dojam slobode i eksperimentiranja u dizajnu. Asimetrični komadi nisu samo odražavali Miharin estetski potpis, već su dodatno naglašavali dinamiku između kaosa i reda što je bila važna poruka kolekcije.
Posebna pažnja bila je posvećena proporcijama. Mihara je koristio neočekivane omjere kako bi stvorio vizualno dojmljivu prezentaciju koja je gledatelje tjerala da preispitaju svoje ideje o prikladnosti i stilu. Na primjer, preduge košulje koje su dosezale pod, u kombinaciji s neobičnim jaknama, izazivale su konvencionalna očekivanja o tome što znači “dobro krojena” odjeća.
Inovacije u obući također su bile integralni dio revije. Mihara je predstavio raznolike modele cipela koje su se savršeno uklopile u estetski duh kolekcije. Ove cipele s inovativnim materijalima i nesvakidašnjim dizajnom potvrđuju Miharinu predanost pomicanju granica modnih standarda, ne samo kroz odjeću, već i kroz detalje poput obuće.
Modni pogled na društvo
Mihara je kroz dekonstruirane komade i humorističan pristup ironizirao društvene norme vezane uz način odijevanja i izražavanja, potičući diskusije o ulozi mode u suvremenom društvu. Iako je kolekcija na prvi pogled djelovala razigrano i ležerno, iza te estetike krila se duboka promišljenost o identitetu i slobodi izražavanja
Kroz cijelu kolekciju proljeće/ljeto 2025. Maison Mihara Yasuhiro uspijeva ispreplesti igru s nostalgijom 90-ih s naprednim modnim istraživanjima. Dok su karaoke tematski povezivale duh prošlih vremena, Mihara se nije bojao izazvati norme o tome što odjeća može značiti. Svaki dekonstruirani komad, od oversized košulja do traperica s višestrukim nogavicama, nosi poruku o oslobađanju od strogih pravila odijevanja, naglašavajući slobodu koju moda može pružiti. U svojoj igri s nesimetričnim krojevima, Mihara potiče na razmišljanje izvan zadanih okvira, pozivajući nas da modnu odjeću shvatimo kao sredstvo samoizražavanja, a ne samo konvencionalni simbol statusa.
Jedna od najsnažnijih poruka kolekcije leži upravo u tom raskidanju sa strogim pravilima. Tradicionalni elementi kao što su košulje i blejzeri, koje često povezuju s formalnošću i strogim krojem, u Miharinoj viziji postaju predmeti za igru, s višestrukim ovratnicima, slojevitim flanelima i sticker-stamped trenirkama, što sve doprinosi osjećaju spontanosti i kreativnosti. U ovom kontekstu, moda postaje način oslobađanja, a ne ograničavanja, što se odražava i kroz kombinaciju klasičnih komada s neočekivanim proporcijama i detaljima.
Ono što ovu kolekciju čini iznimnom je sposobnost da kroz modnu dekonstrukciju progovori o dubljim temama – identitetu, zajedništvu, ali i otporu prema konvencijama koje oblikuju naš svakodnevni život. Mihara kroz svoju kolekciju poziva na slobodnu igru s modom, a istovremeno postavlja važno pitanje o tome koliko moda zaista može biti sredstvo samoizražavanja u svijetu ispunjenom očekivanjima i pravilima.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Naslovna fotografija: PR