MagMe x Shiseido priredili elegantnu proslavu 150. rođendana japanskog brenda
Jedan od najpoznatijih luksuznih skincare brendova na svijetu, japanski Shiseido, ove godine slavi 150. rođendan. Povodom toga održan je MagMe x Shiseido event na kojem su uzvanice otkrivale japanske beauty rituale, kao i ritual uživanja u matchi. Otkako je 1872. godine otvorili svoju prvi dućan u Ginzi u Tokiju, pa sve do danas, japanski brend slovi za jedan od najinovativnijh u beauty industriji te se nalazi visoko na listi favorita brojnih Japanki, ali i žena diljem svijeta kojima je prioritet njegovana i blistava koža.
Već 150 godina, Shiseido je posvećen otkrivanju najboljeg od znanosti s vrhunskim tehnologijama i neusporedivom osjetilnošću za otkrivanje unutarnje i vanjske ljepote. Filozofija brenda se sastoji od dugogodišnje tradicije i inovativnosti kad su u pitanju kozmetički proizvodi, minimalističke estetike, beskompromisne kvalitete i omotenashija – japanskog mindseta ugošćavanja u kojem su u fokusu kupci, njihove želje i briga o njima.
U brizi o ljepoti i pretvaranju rutine njege kože u wellbeing ritual Japanke su prave profesionalke, a njihove navike, kao i sastojke te proizvode koje koriste, otkrila je uzvanicima MagMe x Shiseido eventa Iva Kokorić, brend menadžerica Shiseida za Hrvatsku.
“Drago mi je da smo se okupili kako bismo proslavili Shiseidov 150. rođendan. Kao jedan od najstarijih beauty brendova na svijetu ponosni smo na svoju povijest, sadašnjost i budućnost. Želimo podijeliti s vama našu filozofiju, našu beauty rutinu i želimo vam pokazati naše bestseller proizvode”, istaknula je Kokorić.
Uzvanice su uživale u predstavljanju brojnih linija i proizvodu skincare brenda kroz koje ih je vodila Andreja Ilič, a među njima je bio i Shiseido Eudermine Revitalizing Essence postoji kontinuirano već 150 godina, a koji je povodom 150. obljetnice lansiran u originalnoj bočici. Predstavljeni su i najprodavaniji Shiseido serum na svijetu Ultimune Power Infusing Concentrate i intenzivan koncentrat anti-age serum Ultimune Power Shot, a Ilič je otkrila kako su serumi must have proizvodi u japanskoj rutini njege kože.
Njega kvalitetnim sastojcima jedan je od preduvjeta čistog, blistavog i mladenačkog tena, no ljepoti kože može se doprinijeti i iznutra. U to su se iz prve ruke mogle uvjeriti Iva Radić, Lada Mitrašinović, Inga Filipović, Ivana Pirizović, Nika Kamenski, Mia Matić, Nika Turković, Irina Florschutz i Pamela Badžek tijekom rituala izrade matche, kroz koji ih je vodila Maja Blažević, vlasnica brenda Materia. Matcha je poznata po svojem blagotvornom djelovanju na čitav organizam, pa tako i kožu lica, a Blažević je otkrila sve tajne ovog zdravog japanskog sastojka tijekom workshopa.
“U današnje vrijeme svi živimo užurbano, stalno trazimo načine i self-care rituale za poboljšanje generalnog wellbeinga. Jedan od sjajnih načina je uvođenje matche u svoju rutinu, koja je zdrava i ukusna alternativa kavi. Benefiti matche su brojni – puna je antioksidansa, poboljšava fokus i koncentraciju, ubrzava metabolizam, održava zdravim srce, čisti jetru te štiti od pojedinih vrsta tumora. Matcha nije samo prehrambeni već beauty i anti-age proizvod jer je odlična za kožu nego i obnavlja stanica iznutra – čime nas pomlađuje”, rekla je Blažević.
Popodne provedeno uz MagMe i Shiseido s radionicom matche bilo je idealno kako bi uzvanice s užurbanim stilom života, barem na nekoliko sati usporile tempo i zaboravile na sve obaveze koje ih iščekuju te uživale u opuštenom druženju, wellbeing ritualima i brizi o sebi.
Gošće su mogle uživati i u sushiju restorana Takenoko, kao i koktelu s matchom kreiranom specijalno za ovu prigodu, za koji je zaslužan brend kofer. i njihov ambasdor Enes Đapo, kojima bi se ovim putem htjeli zahvaliti.
Posebnu zahvalu upućujemo i Orbicu, na partnerskoj suradnji na MagMe x Shiseido eventu, agenciji Alert koja je u svojem prostoru ugostila naše uzvanike i pobrinula se da sve prođe po planu te Saši Šekoranji koji je kreirao cvjetne dekoracije posvećene Japanu kako bi ugođaj bio još ljepši.
Fotografije: Petra Perkov