Iva Marušić 07.04.2025.

Lovro Šare, vlasnik zagrebačkog dućana Timeless, otkrio nam je sve o svom asortimanu luksuznih vintage satova

U srcu Zagreba ove je godine otvoren novi dućan koji donosi pravu revoluciju na tržište luksuznih satovaTimeless. Osnovao ga je Lovre Šare, dugogodišnji kolekcionar satova, a dućan krije bogat asortiman vintage i rabljenih luksuznih satova, s naglaskom na personalizirani pristup svakom klijentu. Timeless se izdvaja od konkurencije jedinstvenim modelom poslovanja, koji omogućuje kupcima da do svojih željenih satova dođu u najviše 30 dana, bez liste čekanja. No, osim prodaje Timeless nudi i usluge otkupa, zamjene te održavanje satova i nakita, stvarajući tako sveobuhvatno mjesto za ljubitelje luksuznih satova.

Šare kroz svoju strast prema satovima i dugogodišnje iskustvo na tržištu, stvorio je mjesto gdje strast, stručnost i povjerenje idu ruku pod ruku. S posebnim naglaskom na rjeđe modele i vintage komade, trgovina se brzo etablirala kao destinacija za kolekcionare, ali i ljubitelje luksuza koji žele pristupiti satovima visoke kvalitete bez pritisaka i dugačkih procedura.

U nastavku članka otkrijte što nam je Šare otkrio o filozofiji njegovog poslovanja i jedinstvenoj ponudi Timeless dućana.

MagMe: Što vas je inspiriralo da otvorite Timeless i kako je započela vaša strast prema luksuznim satovima?

Lovro Šare: Timeless je nastao iz čiste strasti prema luksuznim satovima i želje da ljudima omogućim jednostavniju kupovinu bez nepotrebnog čekanja i pritiska. Kao dugogodišnji kolekcionar, shvatio sam da mnoge trgovine nameću liste čekanja i često prisiljavaju kupce da kupe modele koje možda ne žele kako bi kasnije dobili priliku za popularnije komade.

Timeless je tu da to promijeni – kod nas svaki kupac može doći do željenog sata u najviše 30 dana, bez kompromisa.

MagMe: Što mislite da Timeless čini posebnim u odnosu na druge dućane satova u Zagrebu i regiji?

: Ono što Timeless izdvaja u odnosu na druge trgovine satova u Zagrebu i regiji su usluge koje nudimo. Osim klasične prodaje, omogućujemo zamjenu i otkup satova, a poseban naglasak stavljamo na personalizirani shopping. Naš cilj je da klijentu pronađemo idealan sat, bilo da je riječ o nečem rijetkom, novom ili vintage modelu. Također, nudimo održavanje nakita kroz poliranje i popravke, čime dodatno obogaćujemo ponudu.

MagMe: Kako odabirete satove koji će biti u vašoj ponudi – što je najvažnije pri odabiru modela?

: Pri odabiru satova oslanjam se na svoje dugogodišnje iskustvo i analizu tržišta.

Pratim trendove i osluškujem preferencije kupaca, što mi omogućuje da odaberem modele koji su traženi i cijenjeni.

MagMe: Možete li podijeliti s nama neke od najposebnijih ili najrjeđih modela koje ste imali u prodaji?

: Neki od najposebnijih satova koje smo imali u ponudi uključuju Audemars Piguet Skeleton, Rolex Daytona Panna ili Cream Dial, Day-Date Ombre Dial te razne vintage Rolex modele, poput legendarnog Submarinera 5510, čija vrijednost leži ne samo u izradi, već i u priči koju nosi.

MagMe: Kako vidite tržište luksuznih satova u Hrvatskoj? Postoji li rastući interes među kolekcionarima i ljubiteljima satova?

: Tržište luksuznih satova u Hrvatskoj pokazuje sve veći interes, no primjećujem da većina kupaca preferira novije modele, za razliku od kolekcionara na zapadnim tržištima koji se često okreću vintage satovima.

Kad je riječ o brendovima, Rolex je i dalje dominantan i najpoželjniji među kupcima.

MagMe: Osim satova, u ponudi imate i luksuzan nakit – možete li nam otkriti kako odabirete takav asortiman?

: U ponudi imamo i luksuzan nakit, no to je sekundarna kategorija u Timelessu. Uglavnom radimo s brendovima poput Cartier i Van Cleef & Arpels, ali naši komadi dolaze isključivo iz otkupa. Ako dobijemo autentičan, očuvan i servisiran komad, otkupljujemo ga i nudimo na prodaju putem web stranice i društvenih mreža.

MagMe: Možete li nam reći više o usluzi personaliziranog shoppinga koju nudite kupcima? Kako to funkcionira?

: Personalizirani shopping je posebna usluga koja klijentima omogućuje da uz našu pomoć pronađu savršen sat. Proces uključuje konzultacije, određivanje budžeta i željenih modela, nakon čega krećemo u potragu i osiguravamo isporuku u roku od 30 dana.

MagMe: Što biste preporučili početnicima koji žele započeti svoju kolekciju luksuznih satova?

: Za one koji žele započeti kolekciju luksuznih satova, preporučio bih da krenu s novijim ili modernim modelima ili, pak, vintage satovima ako ih privlači kolekcionarstvo. Važno je odrediti budžet i savjetovati se s iskusnim stručnjacima kako bi se napravio pravi izbor.

MagMe: Kako balansirate između prodaje novih, rabljenih i vintage satova? Koji segment je najpopularniji među kupcima?

: Naši kupci najčešće biraju nove i rabljene novije satove, dok su vintage modeli više zanimljivi kolekcionarima. Iako preferiram vintage satove, oni zahtijevaju posebno znanje i strast, dok su noviji modeli pristupačniji širem krugu kupaca.

MagMe: Što biste izdvojili kao najvrjedniji savjet koji biste dali nekome tko razmišlja o ulaganju u luksuzne satove?

: Često me pitaju je li luksuzni sat dobra investicija. Moj odgovor je – satovi su prije svega užitak. Tržište je nepredvidivo, iako se može dogoditi da određeni modeli u budućnosti porastu u vrijednosti. Tijekom pandemije cijene su naglo skočile, ali sad su se stabilizirale.

Ulaganje u Rolex je uobičajeno je sigurna opcija, no dugoročna vrijednost ovisi o tržišnim trendovima.

MagMe: Kako vidite evoluciju industrije luksuznih satova u sljedećim godinama, posebno s obzirom na nove tehnologije i promjene u potrošačkim navikama?

: Industrija luksuznih satova ne postoji zbog inovacija, već zbog prestiža. Iako pametni satovi mogu obavljati iste funkcije, luksuzni satovi su simbol statusa i ukusa. Očekujem rast tržišta rabljenih satova zbog sve veće nedostupnosti novih modela, kao i smjenu trendova među brendovima. Dok su prije desetak godina Hublot satovi bili izuzetno popularni, danas ih kolekcionari sve više zaobilaze. Stabilni brendovi ostaju Rolex, Audemars Piguet, Patek Philippe i Vacheron Constantin.

MagMe: Otkrijte nam planove za Timeless? Planirate li proširenje ili nove projekte u budućnosti?

: Timeless je moj projekt u kojem sam spojio svoju strast s poslovanjem. Dugoročno, želim razviti trgovinu u simbol kvalitete i povjerenja te omogućiti kupcima jedinstveno iskustvo kupovine luksuznih satova.

U budućnosti planiram proširenje poslovanja, zapošljavanje vlastitog urara i daljnje jačanje brenda.

MagMe: Na kraju, što za vas znači pojam timeless (svevremenski) u kontekstu satova i vašeg poslovanja?

LŠ: Za mene, pojam timeless savršeno opisuje ono čime se bavimo. Satovi su više od modnih dodataka – oni su simbol tradicije, stila i strasti koja ne prolazi. Timeless je tu da osigura kvalitetu, povjerenje i jedinstveno iskustvo za sve ljubitelje satova.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Timeless