Ana Svetina 12.06.2025.

Lokomotiva lansirala prvu bridal kolekciju za mladenke koje ne pristaju na kompromise

Ljubav prema modi i kreativna posvećenost koju već godinama utjelovljuje dizajnerica Lana Puljić u svom brendu Lokomotiva, ovoga puta pretočene su u vjenčanicu. I to ne bilo kakvu. Po prvi put, Lokomotiva s ponosom predstavlja bridal kolekciju koja je sve samo ne tipična – nježna i snažna u isto vrijeme, romantična i odvažna, klasična i moderna. Ukratko: stvorena za žene koje žele ostati vjerne sebi i na dan svog vjenčanja.

Nova kolekcija obuhvaća 11 pažljivo osmišljenih modela – raskošnih vjenčanica i sofisticiranih odijela – koji su rezultat dugogodišnjeg iskustva i individualnog rada s klijenticama koje su tražile nešto drugačije. Upravo taj rad, kako ističe dizajnerica, bio je prirodna inspiracija za ovu kolekciju: “Godinama sam stvarala unikatne vjenčanice po željama svojih klijentica, a sada sam poželjela objediniti sve te ideje i emocije u jednoj kolekciji. Kolekciji koja pokazuje koliko različit i osoban može biti pojam savršene vjenčanice – jer ona ne mora biti samo haljina za jedan dan”.

U Lokomotiva bridal svijetu, vjenčanica se ne nosi samo jednom – nosi se sa stavom, prilagođava se osobnosti, pa čak i transformira za svakodnevne prilike. Puljić dodaje kako mnoge njezine klijentice žele nešto atipično, nešto što će pričati njihovu priču, a ne nužno pratiti konvencije. Zato se među modelima nalaze i kratke svilene haljine, vjenčana odijela s cut-out detaljima, haljine s predimenzioniranim rukavima i slojevitim tilom, ali i elegantne, klasične siluete, a sve to s prepoznatljivim Lokomotivinim potpisom.

Kolekciju obilježavaju puderaste nijanse, volumen, luksuzna čipka i saten, dok najfinija svila, vuneni štof i til čine materijale pažljivo birane za svaki komad. Svaka vjenčanica se može dodatno prilagoditi jer kako Lana kaže, “svaki san zaslužuje svoj jedinstveni kroj”.

U cijeloj priči važnu ulogu ima i cvijeće, ali ne kao klasičan dodatak, već kao nosiv statement. Floristica Krunoslava Ivanković iz studija Kod neviste osmislila je inovativne cvjetne dodatke: kaskadne bukete od žice i svježeg cvijeća, cvjetni nakit i najzanimljiviji detalj; cvjetne tetovaže. Sve to kako bi cvijeće postalo produžetak mladenkine osobnosti. “Željela sam da cvijeće bude lagano, eterično i iskreno – da osjećaš pokret i emociju, baš kao kod vjenčanice”, ističe Ivanković, čiji rad prati aktualni bridal trend wearable flowers.

Kampanju, koja je vizualno jednako očaravajuća kao i sama kolekcija, potpisuje fotograf Denis Butorac. Model je Vida Horvat iz IM Studio Model Agency, dok su za beauty look zaslužni Kristina Hošnjak i Ante Pažanin.

Ako ste u potrazi za vjenčanicom koja govori vašim jezikom, možete ih pogledati online na Instagramu i www.lokomotivaworld.com ili ih isprobati uživo u ateljeu na adresi Bauerova 22 u Zagrebu.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR