Petra Biberica 14.03.2019.

Loga modernih brendova u Bauhaus ruhu

Umjetnička škola Bauhaus slavi svojih velikih sto godina, a tome u čast umjetnici okupljeni unutar platforme 99Designs odlučili su neke današnje logotipe poznatih svjetskih brendova prikazati na način kako bi oni izgledali u vrijeme djelovanja Bauhausa.

Tako su neki brendovi koje srećemo svakoga dana oko sebe dobili svojevrsni makeover. Projektu proslave stotog rođendana pridružili su se dizajneri iz svih dijelova svijeta, a rezultat je vraćanje u povijest na najbolji mogući način – korištenjem smjernica dizajniranja jednog od najvrjednijih razdoblja u svijetu u dizajna i arhitekture.

Novo ruho su tako dobili Apple, Starbucks, Netflix, Ferrari, Google, ali i mnogi drugi.

Google

BMW

AppleNetlix

WhatsAppBurger King

Starbucks

National Geographic

Inače, umjetničku školu Bauhaus osnovao je njemački arhitekt Walter Gropious 1919. godine, i kroz nju i njezino djelovanje postavio temelje za estetiku 20. stoljeća. Na modernim građevinama kakve danas poznajemo i koje nas okružuju svakako se može vidjeti utjecaj upravo Bauhausa. Misao vodilja ovog smjera je spoj autonomne umjetnosti i oblikovanja upotrebnih predmeta – tako su nastale prve građevine koje i danas nazivamo modernima.Sjedište Bauhausa u Dessau (1925.-32.) Tvornica Fagus u Alfeldu (1911.-13.), upisana na UNESCOv popis mjesta svjetske baštine u Europi

Fotografije logotipova: 99Designs