Kultni concept dućan Maria Store predstavio kampanju “La Femme”
Poput prekrasne filmske dive iz nekog napetog noir krimića modna zvijezda nove kampanje Maria concept storea “La Femme” savršeno je odjevena za sve uloge – od glamurozne rokerice i retro dame do dramatične darkerice i seksi femme fatale. U luksuznim statement lookovima top dizajnerskih brendova, poput Balenciage, Valentina, Guccija i Bottege Venete, svako njezino lice zrači sofisticiranom elegancijom i nenametljivim luksuzom koji savršeno dočaravaju modnu i estetsku filozofiju naših trgovina u Dubrovniku i Zagrebu.
Kampanjom “La Femme” odajemo počast upravo onima koje volimo, slavimo i uljepšavamo iz sezone u sezonu – ženama. Ideja je potekla od različitih načina na koje, kroz žensku modu, promatramo svijet oko sebe te kako se mijenjaju perspektiva i doživljaj kad istu stvar promatramo iz daljine ili izbliza.
Kampanja se sastoji od crno-bijelih fotografija u kombinaciji krupnih portreta i total figura koje zajedno tvore savršeno skladnu vizualnu cjelinu – portreti u prvom planu otkrivaju raspoloženje i emocije na licu kao i detalje nakita i tekstura na odjeći dok figure u drugom planu zavode manekenskim pozama naglašeno ženstvene siluete koje nove dizajnerske it komade predstavljaju u najboljem svjetlu.
Zaslužni tim ponajboljih kreativaca hrvatske modne scene predvodi kreativni direktor Maria storea Saša Joka, koji potpisuje i koncept, styling i dizajn kampanje, fenomenalne crno-bijele fotografske kompozicije djelo su jedinstvenog Mladena Šarića, minimalistički retro make up kreacija je fantastične Simone Antonović, a kratka zalizana frizura sa šiškama i razdjeljkom djelo je majstorskih ruku Milene Maršić iz salona Glamour. Za zaštitno lice nove kampanje odabran je top model zadarske agencije Colors Model Managment – Lorena Relja, čije su urođena gracioznost i profinjene crte lica, već osvojile i modne piste Pariza, New Yorka i Milana.
Ove godine obilježava se i 15 godina od otvaranja prve trgovine u Dubrovniku i ova kampanja predstavlja zahvalu svim ženama koje podržavaju i posjećuju Maria store sve ove godine jer upravo su one, njihova elegancija i individualizam, snaga i emocije, hrabrost i ljepota – inspiracija iza svega što tim ovog hrvatskog brenda radi!
Fotografije: Mladen Šarić