Kultna niche parfemska kuća Maison Francis Kurkdjian lansirala novi miris!
Sa svojim najnovijim mirisom, Francis Kurkdjian udahnjuje novi život simboličnom mirisu koji datira iz vremena osnutka brenda Maison Francis Kurkdjian 2009. godine. Ili bolje rečeno, paru mirisa – jednom za žene i jednom za muškarce – osmišljenim kao dvije varijacije na istu temu koje su sada spojeni u jedno. Ne za određeni spol, već za svakoga tko voli, nosi i želi to podijeliti sa svijetom. Jer za Francisa Kurkdjiana parfem je upravo to: dio sebe koji ostavljate drugima. Zato i ova kreacija nosi naziv APOM – “a part of me” (dio mene).
Sloboda stvaranja
Francis Kurkdjian uvijek je nastojao podijeliti svoje umijeće kroz autentične, istinite demonstracije. Danas želi da razumijemo i iskusimo sporu evoluciju njegova kreativnog procesa; zamršene složenosti koje često prethode dovršetku mirisa. Baš kao što neki slikari, kipari i pisci prakticiraju pentimento – proces mijenjanja postojećeg umjetničkog djela – Kurkdjian preispitao je svoj vlastiti proces formulacije, hrabro sintetizirajući dva kreativna djela u jedno.
“U svojoj parfemskoj kući imam slobodu ponovno se osvrnuti na vlastitu ostavštinu. S novim APOM-om uzeo sam najbolje od oba: sunčanu senzualnost ženske verzije i elegantnu ovisnost muške verzije”, izjavio je osnivač kuće.
Potpis klasične i moderne parfumerije
Miris boje jantara, cvijeća, paprati, APOM otkriva odmah poznati potpis na koži. Više je od nasljednika svojih prethodnika.
Kroz svoje note, APOM potvrđuje lozu s glavnim klasicima moderne parfumerije. Ali kroz svoju arhitekturu, miris je odlučno usidren u moderno doba. Blistave gornje note, potkrijepljene kristalnim sjajem nerolija, ustupaju mjesto slatkim cvjetnim notama jezgre. Vješta ravnoteža aromatične, raspršene lavande i zarazno izdašnog cvijeta naranče omotana je toplim i nježnim tragom vanilije. Ovaj trag, pojačan sunčanim akcentima ylang-ylanga, produžen je u udobnosti bijelog mošusa.
Intiman miris koji obuhvaća obrise nečijeg tijela kao i nečiju osobnost. “APOM pour femme i APOM pour homme dva su parfema proizašla iz jedne olfaktorne matrice, kombinacije lavande i cvijeta naranče preko slatke baze jantara”, istaknuo je Kurkdjian.
Luksuz vremena
Francis Kurkdjian bio je nostalgičan za reklamnim filmovima koji su pratili izdanja parfema u to doba. Pokretne slike, umjetnička djela sama po sebi, prikazale su umijeće parfumera dok su proširile njihovu jedinstvenu priču. Za APOM se želio odmaknuti od kratkih videozapisa koji su tako uobičajeni na društvenim mrežama.
U suradnji s redateljem Cyrilom Testeom, koji nevidljive kreacije parfumske kuće Maison Francis Kurkdjian prevodi u jezik slika, osmislio je petominutni film koji je orkestrirao pravi snimateljski tim u stvarnim uvjetima. Priča u priči o novom APOM-u, sa samim autorom filma Cyrilom Testeom i s Francisom Kurkdjianom. “Želio sam raskinuti s konvencijama. Uživati u luksuzu vremena”, izjavio je parfumer.
Aromatično-cvjetno-jantarna kreacija – APOM Eau de Parfum, koja se ističe akordima lavande, cvijeta naranče i, naravno, jantara od 2. rujna bit će dostupna u Lana parfumerijama i na njihovom webshopu. Cijena za 70 mililitara parfema iznosi 185 eura, dok ćete za 200 mililitara parfema morati izdvojiti 365 eura.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR