Dina Dončević 18.09.2025.

Koje su sve modne i beauty novitete uzvanice imale priliku otkriti na MagMe Best of New Season eventu?

Jučer je održan MagMe Best of New Season event na kojem smo našim uzvanicama – poslovnim ženama, influencericama, celebrity damama i čitateljicama portala, otkrile sve relevantne modne i beauty novitete na jednom mjestu, u atmosferi luksuznog butika, koju smo stvorili u samom centru grada, u showroomu Grandiosa.

Tako su imale priliku šetati različitim prostorijama i u njima otkriti i isprobati sve ono o čemu inače čitaju u našim člancima te odabrati svoje favorite među it modnim komadima i novim proizvodima u kategorijama njege lica i makeupa. Ovo je bilo prvo događanje tog tipa, na kojem su  brojni beauty i modni brendovi predstavili svoje novitete na jednom mjestu, a svi su ti proizvodi bili uklopljeni u predivan prostor i namještaj showrooma zbog čega je bio postignut dojam luksuznog butika.

Brendovi u koje vjerujemo i s kojima često surađujemo bili su naši partneri na ovom velikom eventu te su neki od njih svoje novitete ekskluzivno predstavili našim uzvanicama među kojima su bile Iris Cekuš, Pamela Badžek, Josipa Brač, Luna Valas, Dora Predojević, Lada Mitrašinović, Ivana Petković Čevra, Kristina Milković Čilić, Mateja Sučević, Isabella Rakonić, Boška Bahtijarević, Ana Ivančić, Karmen Ninić, Ivana Vukušić, Petra Marincel, Lara Vukušič, Anja Gospodnetić i mnoge druge.

Talijanska modna marka, poznata po elegantnoj odjeći, Seventy Venezia ovih je dana predstavila kolekciju za sezonu jesen/zima 2025. koja obiluje komadima u it boji jeseni – čokoladnoj. Na prvi pogled pažnju su uzvanicama privlačili vuneni kratki kaput i šeširić, kao i midi suknja s kariranim uzorkom koji će se ponovno nositi ove sezone. Otmjene nijanse, kvalitetni materijali i pažnja posvećena detaljima, ono je što je uzvanice oduševilo kod Seventy Venezia komada.  

Mnogima su za oko zapeli i mekani puloveri, odijelo s herringbone uzorkom te mini torbica od brušene kože. Modeli koji su predstavljeni idealni modeli za kreiranje elegantnih back to work outfita, a mogu biti i dio onih otmjenijih za svečanu sezonu koja se bliži!

U omiljenu destinaciju ljubiteljica skandinavske mode – Garderoba store, ovih dana stigle su jesenske kolekcije, a neke od naših favorita su uzvanice mogle otkriti na eventu.

Pa smo tako predstavili hit kaubojske čizme brenda Won Hundred, must have za jesensku sezonu, novu verziju popularne Ganni Bou torbice u gradient varijanti te statement ogrlicu brenda Monies od modnih dodataka.

Oduševljenje je definitivno izazvao i vuneni kaput u bordo boji s potpisom brenda Lovechild 1979, kao i svileni kaftan brenda Rodebjer koji je ove sezone za jesen predstavio modele s floralnim printom.

Brend Stones na MagMe eventu predstavio je novitete iz Letters kolekcije – idealne za poklone – kao i novo prstenje kojim možete kreirati savršen stacking te dijamantne naušnice iz Stones Two Studs kolekcije.

Komadi iz Letters kolekcije ističu se privjeskom inicijala, koji je predstavljen u novom fontu, na delikatnim ogrlicama i narukvicama, dok zlatno prstenje pažnju privlači svojim asimetričnim izgledom. I novo se prstenje može međusobno kombinirati kako biste stvorili samo svoju kombinaciju na prstima, a isto vrijedi i za naušnice od 18-karatnog zlata s dijamantima – sastoje se od dva dijela koji se mogu nositi na dva različita načina pa kupnjom jednog para dobivate dvije varijante nošenja.

To je dizajn koji je prilagođen ear stack trendu, koji omogućuje slojevito kombiniranje naušnica te stvaranje jedinstvenog izgleda u skladu s vašim stilom i raspoloženjem.

I u concept store Shareno ovih su dana stigli atraktivni noviteti koji su naše uzvanice mogle razgledati tijekom eventa.

Pomamu su izazvale dobro poznate kopče za kosu brenda Coucou Suzette u novim verzijama s motivima hortenzije, dalije i artičoke, kao i novi nakit brenda PD Paola.

Ogrlica Rodeo, kojoj se može regulirati dužina, već je podigla prašinu na društvenim mrežama, a mi smo od noviteta izdvojili i bangle narukvicu te naušnice valovitog oblika.

Poslovne žene otkrile su i nove verzije etuija za laptop brenda Wouf, dok su beauty entuzijastice napokon pronašle praktičnu i prostranu kozmetičku torbicu koja lijepo izgleda u kolekciji istog brenda.

Hrvatski brend Rushka, koji promiče slow fashion pristup modi, na eventu je pokazao svoje novitete izrađene od tamnog trapera – idealne za jesensku sezonu. Kombinezon u combat stilu, traperice i bomber jakna tako povezuju suvremen stil i trendove s elegancijom kojoj doprinosi tamna boja trapera.

Ovo su komadi kreirani za svakodnevne avanture žena koje su stalno u pokretu, a istovremeno žele izgledati chic. Riječ je o komadima koji su moderni, ali i kvalitetni, pa ćete im vjerni biti godinama.

Extreme Intimo, dobro poznato ime koje je sinonim za ugodno donje rublje i pidžame, na eventu je predstavio it novitete iz jesenske kolekcije. Među glavnim jesenskim trendovima ističu se životinjski print i detalji s čipkom, a upravo su takve trendovske komade naše uzvanice imale priliku otkriti.

Uz donje rublje u bojama jeseni – bordo i smeđoj, izrađeno od pamuka zbog udobnosti, ali s detaljima od čipke kako bi izgledalo senzualno, pažnju je svima privukla i mekana pidžama izrađena od tkanine u leopard printu, kako biste ove jeseni mogli biti chic i u krevetu.

A osnova jesenskih outfita su i kvalitetne kožnate čizme – kakve su naše uzvanice mogle vidjeti u kutku butika Paramount. Među njihovim novitetima posebno su nam se svidjele čizme od brušene kože s potpeticom Casadei, kao i clutch torbica Giuseppe Zanotti idealna za večernje kombinacije koja je privukla pažnju influencerica, tik pred sezonu svečanih događanja.

Multifunkcionalni beauty uređaji koji podižu kožu i time rade facelift efekt kod kuće, ujednačavaju ten te licu vraćaju volumen i sjaj trenutačno su must have svih beauty entuzijastica.

Oduševljavaju u onoj kategoriji u kojoj skincare proizvodi ne mogu imati potpuni efekt, a jedan od brendova koji Hrvatice obožavaju BEEA SKIN, upravo je lansirao novitete – uređaje AURA i SCULPTA, koji su predstavljeni na eventu.

AURA je savršen izbor za one koji traže precizno oblikovanje kontura, obnavljanje elastičnosti i tretman pora, dok je SCULPTA fokusiran na lifting i anti-age efekt, ujednačavanje tena i sjaj, usmjeren na smirivanje upala, akni i osjetljive kože, pa je svaka uzvanica pronašla svog favorita.

A među beauty uređajima koji su predstavljeni, bio je i jedan viralan proizvod. Riječ je o uređaju namijenjenom onima koje žele savršeno ravnu kosu. Naše su uzvanice imale prilku isprobati Dyson Airstrait, uređaj za ravnanje kose bez ekstremne topline, koji kosu ostavlja sjajnom i zdravom!

Znamo da je jesen sezona novih kolekcija, ali mnogi je pamte i kao period godine tijekom kojeg im pojačano pada kosa. Zato smo na eventu odlučili predstaviti novu četku koja se razvijala čak pet godina – Tangle Teezer Ultimate Detangler Extra Gentle. Ako vam pada kosa ili imate vlasi sklone lomljenju, ovo je proizvod koji tražite.

Inovativan i jedinstven uzorak širokog razmaka zubaca posebno je nježan za osjetljivu kosu i dizajniran je kako bi se smanjilo lomljenje i opadanje kose. Na rubovima četke ima manje zubaca kako bi se smanjila napetost kose, a u sredini su zubci koncentriraniji, što omogućuje lako i iznimno nježno raspetljavanje. Definitivno je riječ o jesenskom must have komadu za kozmetičku torbicu, a ovo je i izvrsna četka za one koji se bore s padanjem kose nakon trudnoće.

A one koje još uvijek ne žele zaboraviti ljetne dane, pogotovo njihov efekt na preplanulost kože lica, zastale su na kutku brenda Tanologist na kojem su bila izložena tri proizvoda. Riječ je o kapima i maglici za samotamnjenje te bronzeru Insta Glow Illuminating Face Bronzer u formuli tonirane kreme koji licu daje preplanuli sjaj do čak 24 sata.

To je idealan izbor za one koji žele zasjati u nekoj važnoj prilici, dok se trajniji efekt preplanulosti može postići s tekućim pigmentom za samotamnjenje u kapima Self Tan Drops, koji se miješa s kremom za lice ili tekućim puderom te sprejem za samotamnjenje Self Tan Facial Mist koji hidratizira, hrani i osvježava kožu i omogućuje postepeni razvoj tena.

Francuski brend Bourjois za novu je sezonu kreirao tri proizvoda s kojima jednostavno, brzo i bez puno truda može postići sjajan i svjež izgled lica, što svaka poslovna žena želi ujutro. Njihova Healthy Mix tekuća podloga predstavljena je u novoj verziji toniranog fluida: Glow Skin Tint Essence. Stvara se besprijekoran veo koji zamagljuje pore i ujednačava ten, a i hrani kožu mješavinom vitamina E i B5. Takva je sjajna koža spremna za dodatak rumenila Macaroon Melt Lip & Cheek, multifunkcionalnog noviteta koji će zamijeniti kultno Bourjouis rumenilo u posudici, a može se koristiti i na usnama.  

Za savršen svakodnevni makeup potrebno je samo dodati dašak novog balzama za usne Butter Tint, obogaćenog shea maslacem, koji hrani, popunjava i daje usnama predivno sjajan izgled. Njegova formula reagira na pH vrijednost kože kako bi se stvorila jedinstvena, dugotrajna nijansa usklađena s prirodnom bojom usana.

Zdravi sjaj lica, usana i okoloočnog područja moguće je postići kvalitetnom njegom kože, a upravo su Clarins novitete namijenjene tome, naše uzvanice imale priliku otkriti na eventu. Osim Multi-Active Glow seruma, s vitaminom C i glikolnom kiselinom, koji su zaslužni za zaglađenu teksturu i sjaj kože, mogle su saznati i sve o kremi za područje oko očiju Total Eye Lift koja djeluje poput retinola.

Formula transformira to osjetljivo područje u samo nekoliko sekundi te je važan anti-age saveznik. A jedan od it proizvoda brenda, kultno ulje za usne Lip Comfort na eventu predstavljen je u nijansi 54 Iconic Red, limitiranom izdanju osmišljenom posebno za slavlje 10. godišnjice ove omiljene formule!

Još jedan kultni proizvod na eventu smo otkrili u inovativnom izdanju – serum u kapsulama Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramide Hydra-Plumping Capsules! Svilenkasto lagani serum, kombinira dva esencijalna sastojka mladosti – hijaluronsku kiselinu koja hidratizira i ceramide koji osnažuju i štite kožu te produljuju hidratacijski efekt, za vidljivo popunjeniju, čvršću i nahranjeniju kožu.

Hidrataciji doprinosi i dnevna krema Retinol + HPR Ceramide Water Cream koja smanjuje bore i pore, uvršćava tonus kože i poboljšava teksturu, a sve to zahvaljujući čistom retinolu i HPR-u te ceramidima, peptidima i hijaluronskom kiselinom. Ovi proizvodi za pomlađivanje kože oduševili su mnoge.

Novi miris Tom Ford također je privukao pažnju svih prisutnih. Black Orchid Reserve je uniseks parfem, idealan za sva godišnja doba, koji spaja senzualnost i luksuz.

Njegova mirisna kompozicija sastavljena je od crnih orhideja, začina i tamnih akorda koji zajedno stvaraju bogat miris s nezaboravnim potpisom.

Uzvanice su otkrile i nove formule krema luksuznog brenda za njegu kože La Mer – namijenjene dnevnoj i noćnoj beauty rutini. La Mer Moisturizing Soft Cream je hidratantna formula za dubinsko pomlađivanje – koža je vidljivo punija, zdravija, čvršća i zategnutija. Pokreće je Miracle Broth™ koji regenerira kožu i pomaže joj da se pripremi protiv budućih znakova starenja.

Noćna krema za pomlađivanje La Mer Rejuvenating  Night Cream obogaćena je alternativom morskom retinolu MRA-3™ koja poboljšava gustoću, nadopunjuje prirodne potporne polimere i ubrzava obnovu stanica – bez iritacije retinola. Ova krema za lice protiv starenja idealna je za sve tonove i tipove kože, uključujući osjetljivu kožu.

Svevremenski sportski brend Lacoste, osim odjeće, kreira i mirise za muškarce. Lacoste Original Parfum nova je, intenzivnija koncentracija u kojoj se elegancija susreće sa živopisnim intenzitetom. Sastavljen od strane istog dvojca parfumera, miris podiže Lacoste Original Eau de Parfum, koji se također mogao isprobati na eventu, na nove visine.

Prepoznatljiv potpis lavande i tonke obogaćen je novim intenzivnim i senzualnim notama kako bi otkrio začinjeni drvenasti fougere miris. Originalna bočica suptilno je prerađena s dubljim zelenim tonovima i težim metalnim akcentima kako bi odražavala veći intenzitet mirisa.

Talijanski brend Pupa lansirao je novitete koji su odmah zaludili obožavateljice makeupa svojim formulama. Predstavljeni su Wonder Me Shake Contour i Wonder Me Shake Blush – tekući bronzer i rumenilo s četkicom za jednostavno nanošenje. Besprijekorno se stapaju s kožom i nježno je toniraju, dajući svjež izgled s blago preplanulim i rumenim finišem – za kožu koja odmah izgleda zdravo i blistavo.

A Vamp! Marker Duo krije, s jedne strane marker za usne za jednostavno definiranje i boju, a s druge strane sjajilo za sjajni efekt. Nijansa markera za usne može se nadograditi za željeni intenzitet, a prianja na usne stvarajući neprimjetan film otporan na razmazivanje, dok sjajilo na bazi ulja usnama daje gotovo 3D efekt.

 

Jedan od najpoznatijih makeup brendova Milani uzvanicama eventa predstavio je Luminoso kolekciju, u kojoj se nalaze tekuće rumenilo, rumenilo u prahu te ulje za usne koje pruža trenutačnu hidrataciju i sjaj u neljepljivoj formuli sa suptilnom nijansom boje. Taj trio proizvoda – Baked Blush, Cheek Kiss i Fruit Fetish savršeni su za kreiranje blistavog looka za svaki dan, a zbog jednostavnosti korištenja i dugotrajnih formula posebno su zainteresirali uzvanice.

Hrvatski brend kozmetike Makris, čiji proizvodi moć pronalaze u prirodnim sastojcima i stručnosti njezine osnivačice, iskoristio je priliku da na MagMe Best of New Season predstavi svoj novitet – mineralni SPF koji se ističe time što nema nikakve kemijske filtere ni nano čestice.

Osim toga, uzvanice su obradovale i nove nijanse bestseller proizvoda Multi-Stick, višenamjenskog balzama u boji. Koristi se na usnama, obrazima i kapcima pa je favorit zaposlenih žena koje žele izgledati savršeno on-the-go!

 

Jedan od brendova koji je predstavio svoje proizvode na eventu je i Shiseido, omiljeni japanski skincare brend poznat po formula namijenjenima zrelijoj koži koji stvarno funkcioniraju. Iz linije Vital Perfection predstavljene su okoloočna krema Uplifting and Firming Advanced Eye Cream i hidratantna dnevna krema Uplifting and Firming Advanced Cream koje čine moćan duo – u roku od tjedan dana koža je čvršća, blistavija i podignutija.

Zanimanje je izazvao i serum koji ciljano djeluje na bore Bio-Performance Micro-Click Concentrate. Futuristička inovacija u njezi kože inspirirana je estetskim postupcima, a pomaže u učvršćivanju i hidrataciji kože te istovremeno vidljivo smanjuje fine linije i beživotnost.

Među prvima su naše uzvanice imale priliku otkriti i novitete iz luksuznog brenda Augustinus Bader, dostupnom u beauty concept storeu LAB.

The Elixir je ultra koncentrirana formula koja pomaže ubrzati obnovu i brzo smanjiti vidljive znakove starenja, a istovremeno podržava zdravlje stanica kože, a savršeno se kombinira s bogatom kremom za područje oko očiju The Rich Eye Cream koja dubinski hrani, a istovremeno vidljivo učvršćuje, uklanja natečenost i zaglađuje fine linije i bore, za obnovljenu i pomlađenu izgled tog područja.

Osim toga, važan anti-age proizvod je i lagana krema za sunčanje širokog spektra The Sunscreen SPF 50, kao i novi serum The Vitamin C, napredne, neiritirajuće formule koji brzo obnavlja beživotnu, umornu kožu te posvjetljuje i ujednačava ten i teksturu, istovremeno štiteći od oštećenja uzrokovanih slobodnim radikalima.

Jedan od it komada za jesen definitivno su i torbice od brušene kože, a model Tory Burch Romy Shoulder već je postao viralan na društvenim mrežama. A Hrvaticama je dostupan za kupnju u Karla prodavaonicama pa je zato bio i dio MagMe Best of New Season eventa. Riječ je o torbici koja je idealna za svakodnevno nošenje, a brušena koža boje konjaka čini je idealnim odabirom za jesenske dane – pristajat će uz većinu outfita koje nosimo tijekom hladnije sezone. Njezina minimalistička, ali i praktična silueta privlači na prvi pogled, pa ne čudi da je bila pravi hit među uzvanicama.

Naše uzvanice imale su među prvima priliku vidjeti i nove verzije obožavanih KLISAB bomber jakni s pufastom kragnom i patchwork sakoa. Riječ je o komadima koji su bili bestseller dizajnera Marka Šabarića i Tomislava Kliškinića, a koji su u novom izdanju doživjeli comeback tik pred prve dane jeseni.

Prepoznatljiva bomber jakna u dvije nijanse komad je iz kojeg se nećete skidati tijekom hladnije sezone, a patchwork sako predstavlja onaj poseban komad koji će svaki poslovni outfit učini više cool. Osim toga, svaki je sako unikat, zbog jedinstvenog način stvaranja spajanjem različitih tkanina – istu kombinaciju nikad nećete vidjeti na drugoj osobi.

Komadi idealni za chic jesenske i zimske dane stigli su i na police Magali concept storea. Među našim favoritima koje smo izdvojili su baloner Rohe, komad bez kojeg ne možemo zamisliti jesen, pulover istog brenda, bijela majica Wardrobe.NYC koja je savršena baza svakog outfita, pencil suknja sa zmijskim uzorkom Rohe – koja će biti hit sezone, kao i cipele od glatke kože bordo boje Le Monde Beryl.

Ovo je elegantan poslovni outfit koji su odmah zapazile ljubiteljice mode i poslovne žene.

Obožavani regionalni makeup brend Aura predstavio je proizvod za usne koji kombinira snagu šminke i učinkovitost njege. Ovaj gel-balzam bogate, ali lagane teksture ugodno klizi po usnama, bez ljepljivog osjećaja, a pruža im trenutačnu hidrataciju, mekoću i zaštitu, s učinkovitim završnim sjajem.

Ne samo da je formula obogaćena vitaminom E koji hrani i štiti, već i ekstraktom čilija koji potiče mikrocirkulaciju i doprinosi prirodnom efektu povećanja usana. Upravo je zato to bio jedan od beauty favorita na našem eventu.

Hrvatski dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, koji stvaraju pod nazivom eNVy room, dobro su poznato ime modne scene. Nedavno su predstavili svoju novu kolekciju za sezonu jesen/zima 2025. na modnoj pisti, a naše su uzvanice na eventu dobile priliku mini haljinu koju smo izdvojili vidjeti i izbliza. Riječ je o modelu koji će zasigurno biti hit za nadolazeću svečanu sezonu!

Želimo zahvaliti partnerima MagMe Best of New Season eventa, brendovima Seventy Venezia, Stones, Garderoba store, Extreme Intimo, Aura, Shareno concept store, Beea Skin, Pupa, Tangle Teezer, Milani, Tanologist, Bourjois, Elizabeth Arden, Clarins, Lacoste, Shiseido, Tom Ford, La Mer, Rushka, Makris, LAB, Paramount, Karla, Magali concept store, Dyson, KLISAB  i eNVy room.

Isto tako, želimo zahvaliti agenciji Alert na organizaciji eventa te cateringu Majetić na ukusnim zalogajima i piću.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Irina & Matej

Video: Hrvoje Banić