Kith i Giorgio Armani lansiraju svoju zajedničku kolekciju!
Posljednjih se dana na društvenim mrežama šuškalo o novoj modnoj suradnji za koju nismo znali da nam treba. Naime, američki brend Kith i slavni talijanski dizajner Giorgio Armani stvorili su kolekciju posvećenu odijelima, vidljivo je iz prvih vizuala predstavljenih sinoć video kampanjom.
View this post on Instagram
Kao glavno lice kampanje našao se redatelj Martin Scrosese, kojem ovo nije prva suradnja s Armanijem. Redatelj je dugogodišnji prijatelj kuće i režirao je kratki film “Made in Milan”, dokumentarac o životu dizajnera koji je prije gotovo pedeset godina osnovao jedno od najvećih modnih carstava na svijetu.
View this post on Instagram
Prva je ovo modna suradnja u povijesti talijanske kuće, a ne čudi da se Armani odlučio na to da se radi o odijelima. Naime, dizajner je još osamdesetih godina revolucionirao modnu industriju predstavljanjem unconstructed jacket, odnosno sakoa koji nema formalne komponente, koji je lagan i prozračan. Armani je tad ukinuo podstavu koja je prije jaknama davala krutost, stvarajući fleksibilniju i fluidniju jaknu za veću lakoću kretanja
To say Mr. Armani is an icon would be an understatement. As a creative and entrepreneur, he is my North Star. His perspective on fashion changed the way the world chose to dress. He founded his own brand and built it into an empire that he still retains 100% control of 49 years… pic.twitter.com/YyfQ22JC9y
— Ronnie Fieg (@RonnieFieg) August 28, 2024
S druge strane, osnovan 2011. godine u New Yorku, Kith je lifestyle brend i progresivan concept store. Osnovao ga je kreativni direktor Ronnie Fieg, a u ponudi ima muške, ženske i dječje modne komade, modne dodatake i obuću, a karakterizira ga streetwear pristup i urbani način kreiranja.
Uz video kampanju, iz brenda Kith su potvrdili da će kolekcija biti dostupna u pop-up dućanu u New Yorku, prije samog globalnog lansiranja. Još uvijek nisu poznati svi detalje, no jasno je da će se radi o tailoring komadima, a sve ćemo znati ovog četvrtka, 6. rujna nakon predstavljanja u New Yorku, nakon čega slijedi globalno lansiranje 13. rujna. Jedva čekamo otkriti sve komade!
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Giorgio Armani