Ako ste proizvođač koji prodaje proizvode van kategorije onih nužnih za život, ili ako ste pak vlasnik restorana, pred vama su teški dani. Pred nama je vrijeme koje nismo nikad slutili da bi moglo doći, a slične situacije gledali smo samo u filmovima znanstvene fantastike.

Nakon početnog šoka, i osvještavanja da se nalazimo u situaciji u kojoj je domaća, ali i globalna ekonomija suočena s najvećim izazovom do sada, vrijeme je da razmislimo o tome kako se, koliko god je moguće, prilagoditi novonastaloj situaciji.

Zato, svakako treba razmisliti možete li svoje poslovanje ikako prenijeti u online prostor, jer je to sada jedino što vam preostaje. Ako do sada i niste percipirali moć društvenih mreža ili online poslovanja, trenutne okolnosti mogle bi vas natjerati da se zapitate.

Jedna od glavnih stvari koja bi mogla pomoći vašem poslovanju je webshop za vaše proizvode. Učinite ih dostupnima svima u tren oka, i na taj način spasite barem dio poslovnih rezultata, koji zbog aktualnih i nažalost opravdanih restrikcija, pate.

S obzirom da je webshop rješenje koje bi moglo pomoći mnogim proizvođačima, domaća agencija Marketing Clubodlučila je ponuditi izrade webshopa po 40% sniženim cijenama, kako bi i ona dala doprinos poslovanjima diljem zemlje. Na taj način, ovaj pothvat za koji se rijetko odlučuju oni manji proizvođači, postaje dostupniji većem broju poduzeća i obrtnika.

Ključ uspjeha ovog projekta je djelovati brzo, trenutno, i što prije uspostaviti online kanal prodaje, kao novu priliku da situaciju preokrenete u svoju korist. Sada je vrijeme da razmišljamo o novim modelima poslovanja, a samo oni koji se uspiju maksimalno prilagoditi, moći će iz ove situacije izvući maksimum. Prihvaćanje digitalizacije sada može spasiti vaše poslovanje, ali i učiniti vas konkurentnijima naspram tvrtki iz drugih zemalja EU.

A da se marketing ne smije zanemariti pogotovo u doba krize, marketinški stručnjaci uvijek vjerno napominju. U trenutku kada prodajni rezultati padaju, marketing je vaš glavni alat kako da stvari preokrenete u svoju korist. I velike i male tvrtke često pod pritiskom straha i neznanja, a sa željom kratkoročnih rješenja, ukidaju upravo marketing kada nastupe krizna vremena, što je naravno pogrešno.

Da bi vam približili što je dobro napraviti, i na što se orijentirati, agencija Marketing Club na svojim društvenim mrežama odlučila je objavljivati savjete za tvrtke kako se nositi s ovom situacijom te na što trebaju prebaciti svoj fokus, kako bi doprinijela poboljšanju ekonomske slike u kojoj su se proizvođači našli.

Ne znate li što vam je po ovim pitanjima činiti, trebate li poduzeti neke korake, nemate ideju kamo krenuti, slobodno se javite Marketing Club timu koji sljedećih mjesec dana nudi besplatno savjetovanje kako dalje komunicirati. Jer zapamtite, u ovome smo svi zajedno.

Marketing Club agenciju potražite na www.marketingclub.hr, ili na društvenim mrežama, popisanima na web stranici, a javiti im se možete i putem maila info@marketingclub.hr.