Kako kupovati u sezoni rasprodaja? Imamo savjete modne insadjerice!

Sezona rasprodaja samo što nije započela. Ako ste se pitali kako kupovati luksuzne proizvode po sniženim cijenama i u što se isplati malo više uložiti, a što je bolje propustiti, onda obavezno nastavite čitati ovaj tekst.

Online platforme počinju s popustima prije nego se oni pojave u fizičkim trgovinama, ali konkurencija za svaki proizvod je znatno veća – zato je bitno znati kako uloviti najbolje artikle po najpovoljnijim cijenama.

Bez obzira koji je dan ili godišnje doba, platforma Honey Coupons zasigurno će pronaći neki deal za vas. Već godinama ga imam instaliranog na browseru svojeg laptopa i svaki put se iznova oduševim koliko uštedim na kraju svake kupnje, a pogotovo kada se kuponi zbroje. I najbolji dio je da vrijedi gotovo na svim stranicama pa tako jedna od najpopularnijih destinacija za online kupovinu luksuznih proizvoda iz prijašnjih sezona, uvijek ima dodatni deal putem Honey Coupons računa.

Možda niste znali ali luksuzni online dućani često imaju “sale” kategoriju koja je uvijek aktualna, iako se možda u određenom trenutku ne promovira, ali se svakako puni novim proizvodima iz dana u dan. Tako da, ako komad u željenoj veličini u tom trenutku nije dostupan, uvijek preporučujem da kreirate wishlistu i ostavite email kontakt kako biste dobili notifikaciju da je komad koji žele ponovno postao dostupan – i to po sniženoj cijeni.

Ono što treba razumjeti je razlika između promocije i popusta te nikako ne kupovati bez plana.

Promocije su česte aktivacije kraćeg perioda te iznose se popusti najčešće penju do 30 posto. Uvijek volimo ugledati komade za kojima žudimo na promotovnoj listi, no ako vam se to dogodi u svibnju ili studenom, savjetujem da radije pričekate s kupnjom. Otprilike 30 dana prije svake rasprodaje, kratkotrajna promocija se aktivira, a gotovo su uvijek isti komadi uključeni i u promociju i u rasprodaju. Koja je razlika? Tijekom promocije maksimalni popust je do 30 posto, dok za prvi krug rasprodaje iznosi 50 posto. Imajte na umu i da postoji tjedan dana pauze između promocije i rasprodaje. kada su isti artikli dostupni ponovno po punim cijenama.

Pripremite košarice prije nego liste sniženih artikala budu objavljene i pratite oscilaciju cijena. Ako imate istančan ukus te komadi na koje ste bacili oko nisu za sve, slobodno pričekajte drugi i treći krug rasprodaje, jer je tada moguće kupiti željene artikle snižene i do 70 posto. Naime, ako vam krugovi rasprodaja nikada nisu bili jasni, u drugom krugu rasprodaje popusti se najčešće zbrajaju te na već snižene proizvode do 50 posto dobijete automatski popust s još 15 posto, dok u trećem krugu imate popust od  70 posto bez zbrajanja.

Nakon što imate sve ove informacije, odakle krenuti, što kupiti…? Pregršt je izbora i kategorija, a budžet je samo jedan. Uvijek preporučujem svojim klijenticama da u prvom krugu kupuju cipele, s obzirom na to da je najteže pronaći broj cipela koji nosite, dok se odjeća može prekrojiti ili se, pak,uguramo u manji broj (svi smo bili u toj situaciji).

Torbice i ostali modni dodaci najisplativiji su u zadnjem krugu, kada zbilja možete biti ponosni na svoj ulov. Brendovi poput JW Anderson, A.w.a.k.e. Mode, Amina Muaddi, Isabel Marant I slični, koji nisu specijaliziraju u toj kategoriji, iako su popularni i traženi u ostalim kategorijama “ruše” cijene torbica pa takve komade preporučujem ostaviti za zadnji krug. Naravno, popularnije komade s potpisom modnih kuća kao što su Prada, Bottega Veneta i Saint Laurent treba kupiti čim prije, s obzirom na to da se rasprodaju čak i po punoj cijeni. Nadam se da sam vam ovime barem malo olakšala navigiranje kroz sezonu rasprodaja i da ste već pripremili svoju wishlistu. Sretno s lovom na komade!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0