Tara Grbčić 01.02.2017.

Kako je Nike prestigao Louis Vuitton i postao luksuzni brend

Nike je u protekloj godini povećao vrijednost brenda, te se tako smjestio na visoko 18. mjesto Forbesove ljestvice najvrijednijih brendova u 2016. godini. Time je prestigao Louis Vuitton, koji je do sada bio najvrijedniji luksuzni brend u modnom svijetu.

Ova promjena veoma je indikativna, no nije da ljudi više ne troše toliko na luksuzne brendove, već su se samo razvile preferencije prema određenom stilu života. Okretanje prema zdravom životu, ali i sve veća popularnost sportske odjeće i obuće u street style modi svakako su utjecali na Nikeov uspon i vrijednost od 27,5 milijardi dolara.

Osim tehnoloških brendova koji zauzimaju većinu liste, Nike i Louis Vuitton jedini su modni brendovi koji su se uspjeli pozicionirati ovako visoko. Tek na 33. mjestu nalazi se H&M s vrijednošću od 15,9 milijardi dolara. Još prije dvije godine, Nike se nalazio na 31. mjestu, dok je Louis Vuitton zauzimao visoko 10. mjesto.

Nike nije doživio ovako brzi rast samo zahvaljujući promjeni stila odijevanja i činjenici da generacija Millennialsa ovaj brend vraća u modu, već i zahvaljujući velikom broju novih i inovativnih modela, te odličnim marketinškim aktivnostima.

Nike_Find_Your_Greatness_Diver_original

Nike ima zaista široku ponudu tenisica različitih stilova, ali i različit cjenovni rang koji odgovara gotovo svima – od Air Monarch modela koji se može kupiti za 55$, do HyperAdapt 1.0 modela koji košta i do 15 puta više (720$).

9k-5

Nikeov marketinški tim sve nove modele odlično ukomponira u inspirirajuću priču, te tenisica više nije samo predmet već i stil života. Diferenciraju se od ostalih sportskih brendova inovacijama koje također ističu u promo spotovima, ali i pristupom svojim kupcima diljem svijeta. Nike je nedavno uveo novi način pristupa kupcu pa tako u njihovom dućanu u Sohu kupci mogu dogovoriti individualne sastanke s prodavačem, čime su se uslugom približili najvrijednijem brendu – Appleu.

Iako je Nike i dalje cjenovno prihvatljiv, zahvaljujući novim inovativnim proizvodima i uslugama, na posebnom djelu kolekcije cijene se kreću u rangu s luksuznim brendovima poput Ralpha Laurenta.