Jennifer Aniston lansirala brend proizvoda za kosu!
Ako godinama patite za slavnom Rachel frizurom koji je Jennifer Aniston nosila tijekom snimanja serije “Prijatelji”, sad je možete ostvariti kod kuće, bez odlaska u salon. Naime, glumica, producentica i poduzetnica lansirala je brend proizvoda za njegu kose LolaVie, u sklopu kojeg je predstavila i prvi proizvod – Glossing Detangler.
Riječ je o laganom spreju koji je pravi multitasking proizvod jer će pomoći pri otpetljavanju vlasi, djelovati kao primer uz pomoć inovativne veganske tehnologije s prirodnim ekstraktima bambusa i kvasca, pojačati prirodni sjaj vlasi pomoću ekstrakta limuna, zagladiti kosu moćnim voćnim kompleksom i ceramidima iz povrća te zaštititi kosu od topline i oštećenja snagom chije koja je dio formule. Dakle, riječ je o proizvodu pri čijem stvaranju je korišteno 99 posto prirodnih sastojaka, koji je veganski, cruelty-free, formuliran bez silikona, sulfata, parabena i glutena te je prikladan za korištenje na svim tipovima kose.
Ceramidi, kokos, acai i maslina hidratizirat će kosu te će ona tako postati podatna za stiliziranje. Iako je glavna snaga ovog proizvoda potekla iz prirode, u sve je uključena i znanost. Tako je, naime, dobivena posebna tehnologija iz biljke Salvia hispanica, poznatije kao chia, koja štiti vlasi, posebno kutikulu, čime kosa postaje jača, a osim toga, naočigled popravlja prijašnja oštećenja i štiti od budućih.
Jednostavno korištenje glava je prednost Glossing Detangler spreja – nanosi se na mokru ili ručnikom prosušenu kosu te potom možete nastaviti s uobičajenom rutinom njege kose. Isto tako, manju količinu po potrebi možete nanijeti i na suhu kosu za dodatnu hidrataciju, sjaj i zaglađivanje.
Kao žena koja uvijek ima odličnu frizuru, a i velika ljubiteljica životinja, Aniston je odlučila osnovati vlastiti brend proizvoda za njegu kože koji će biti veganski i neće testirati na životinjama – trend je to koji je uvelike proširen u beauty svijetu, ali zasad većinom dotiče skincare proizvode, dok su clean haircare brendovi u manjini.
Osim na životinjski svijet, pazilo se i na ostatak prirode – LolaVie je brend koji veliku pažnju posvećuje održivosti. Jedan od sastojaka koji se koristio u formulaciji spreja za kosu je bambus, a upravo je ta biljka najbrže rastuća na svijetu jer dnevno može narasti i do jednog metra. Za uzgoj nije potrebno gnojivo te bambus sam izrasta, bez potrebe sadnje. Korištenjem esencije bambusa brend je uspio smanjiti količinu vode koju koristi u proizvodima, a pakiranja brenda se mogu reciklirati.
Iako je do sad nismo doživjeli u toj ulozi, Aniston je veliki beauty entuzijast, opsesivno čita medicinske članke, proučava napredak tehnologije i novosti u svijetu zdravlja i ljepote pa se čini da od brenda LolaVie, koji je zamišljen kao kombinacija prirode i znanosti, može očekivati pregršt inovativnih proizvoda. LolaVie proizvodi su efikasni, štede vrijeme i jednostavni za korištenje, a najavljeno je kako će brend predstavljati proizvod po proizvod, što dokazuje njihovu posvećenost ne samo formulacijama i brendu, već i planeti, putem izbjegavanja pretjerane proizvodnje.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografija: LolaVie, Instagram