Iva Marušić 03.09.2025.

Jedan od nama omiljenih brendova & Other Stories ima rebranding i novu jesensku kolekciju

Jedan od omiljenih high street brendova, & Other Stories, ovog rujna ulazi u novo poglavlje, predstavljajući osvježeni identitet brenda i kolekciju pod kreativnim vodstvom Jonathana Saundersa, novog kreativnog direktora brenda. Rebranding donosi modernizirani logotip, snažniji ton komunikacije i stilistički pristup koji označava zaokret u razvoju brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by & Other Stories (@andotherstories)

U središtu kolekcije za jesen nalazi se koncept moderne nostalgije. Saunders crpi inspiraciju iz 60-ih, 70-ih i 90-ih godina i reinterpretira vintage estetiku kroz progresivne krojeve, tkanine i teksture.

Posebnu ulogu ima paleta boja. Tople neutralne nijanse, smeđa u raznim nijansama i bordo, javljaju se uz akcente ružičaste, žute i plave, unoseći dozu razigranog samopouzdanja u svakodnevni stil. Oduševila su nas i ležerno krojena odijela i fluidne sileute komada koji istovremeno djeluju profinjeno i neopterećeno.

Teksture dodatno obogaćuju vizualni dojam. Prva kolekcija pod novim vodstvom obiluje raznolikošću materijala pogodnih za jesen i slojevito odijevanje. Jednako tako, modni dodavi prate duh kolekcije: kožnate torbe u bowling stilu, predimenzionirane torbe, mokasinke i zlatni statement nakit upotpunjuju svaku siluetu.

Kampanju, koju je snimio Oliver Hadlee Pearch, a stilizirala Isabelle Sayer, odlikuje snažan vizualni pristup. Kolekcija je dostupna u odabranim buticima i na službenoj stranici brenda te jasno potvrđuje novu strategiju brenda: pozicionirati & Other Stories na sjecištu profinjene ready-to-wear mode i aspirativnog luksuza.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: & Other Stories