Infobip predstavio prvi komad iz modne kolekcije s personaliziranim NFT čipom

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodie proizvedena je u svega 300 komada, a upravo ova suradnja omogućit će ljubiteljima tehnologije i mode posjedovanje jedinstvenog modnog komada s personaliziranim NFT čipom.

Joshua Čirjak i Ivan Burazin

Popularni Pločnik bar u Zagrebu okupio je mnoga poznata lica poput poput Mate Rimca, Marka Bucića, Nevene Rendeli, Tome Ricova, Marka Vuletića, Karle Zelić te mnogih drugih, koji su među prvima vidjeli i isprobali ovaj gem tehnološkog i modnog svijeta te uživali u jedinstvenim custom-made Infobip i IUTD Studios koktelima i nezaboravnom partiju.

“Želimo da Infobip bude prisutan u svim sferama života developera. Poznato je da developeri vole nositi hoodije i da im je to možda i omiljeni modni komad. Ponosni smo na naš prvi proizvod i kolaboraciju s IUTD i tu nećemo stati, nastavit ćemo razvijati nove proizvode u modnom segmentu pa i na taj način dodatno popularizirati mogućnosti tehnologije u našem svakodnevnom životu”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo. 

IUTD (I Used to Dream) Studios je poznati dizajn studio mladog dizajnera i kreativnog direktora Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U ovoj novoj suradnji s Infobipom, Čirjak uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis kroz implementaciju NFC čitača kojim će vlasnici limitirane serije 300 hoodieja moći pristupiti digitalnoj verziji svog hoodieja. 

Petar Dučić

“Moja je ideja bila stvoriti hoodie koji je živ, ima srce i koji je jedinstven. Svaki hoodie sadrži i poseban NFT čip skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati sa Infobipom kojima sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno”, istaknuo je Joshua Čirjak, osnivač IUTD Studios, predstavivši jedan od najpopularnijih odjevnih predmeta današnjice kojim je spojio tehnologiju i modu.

Joshua Čirjak i Karla Zelić

Zahvaljujući čitaču unutar hoodieja, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. Dodatnu personalizaciju donose posebni dodaci – bedževi, koji predstavljaju Infobipovih 70-ak ureda diljem svijeta. 

Uniseks hoodie napravljen je od stopostotnog francuskog frotir pamuka, oversized kroja dostupan isključivo u plavoj boji s Infobip Worldwide logom na prednjoj strani. Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodieja nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima dostupne su na web stranici. Hoodiji će biti u online prodaji od utorka, 22. studenog 2022. 

Karla Zelić

Fotografije: Vlado Cvirn

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0