Petra Biberica 08.12.2015.

IKONE FASHION INDUSTRIJE

 

Ove žene su nositeljice nove revolucije modnog svijeta. Svaka je na svoj način utjecala na današnju modu. Poduzetničke sposobnosti, odličan stil ili prepoznavanje sadržaja koji će oduševiti široku publiku samo su neke od njihovih vrlina, no sve ih povezuje jedna glavna značajka, a to je da su se orijentirale na internetsku publiku. Tako je upravo internet postao osnova na temelju koje su izgradile svoje karijere i postale vodeće žene ove industrije.

CHIARA FERRAGNI

chiara2

Vlasnica bloga The Blonde Salad započela je svoju karijeru kao modna blogerica iz Milana. Nije joj dugo trebalo da svojim upečatljivim stilom zaintrigira mnoge fanove. Danas se može pohvaliti svojom modnom kolekcijom cipela koja se prodaje u više od 200 trgovina, a njezina publika na Instagramu broji vrtoglavih četiri milijuna te taj broj svakim danim sve više raste.

HILLARY KERRY I KATHERINE POWERS – CLIQUE MEDIA, WHO WHAT WEAR

whoWhatWear

Dobro poznatu modnu stranicu Who What Wear izgradile su ove dvije perspektivne dame. Njihov nos za biznis razvio se u medijsko carstvo Clique Media pod čijim se okriljem danas nalaze stranice Who What Wear, stranica za dizajn interijera Domaine, stranica ljepote Byrdie, ali i brojni blogeri koje oni danas zastupaju.

MIROSLAVA DUMA

mira duma

Ime ove ruske poduzetnice danas u svijetu mode budi strahopoštovanje kakvo rijetko tko dobiva. Vlasnica je digitalne kompanije Buro 24/7 i istoimenog lifestyle portala, a jedna od bitnih aktivnosti joj je i investiranje u potencijale poput društvene mreže revFluence-a ili „zelenog“ brenda Reformator-a.

ANINE BING

anine bing

Modna dizajnerica, blogerica i kreativna direktorica svakako iza sebe ima bogatu karijeru. Njezina ideja lansiranja proizvoda na tjednoj bazi ju je proslavila, a danas se njezini statement komadi prodaju u više od 300 trgovina.