Nova, kapsularna kolekcija H&M-a spoj je zanimljive suradnje s bivšim super modelom Helenom Christensen.
Iako je široj javnosti najpoznatija kao lice koje je dominiralo modnim svijetom, u posljednje vrijeme njezin fotografski rad sve više dobiva na popularnosti.

Do zanimljive suradnje švedskog modnog brenda i modela došlo je sasvim slučajno. Tim ljudi iz H&M-a uočio je Helenine fotografije cvijeća koje je objavljivala na svom Instagram profilu te ju je zamolio za korištenje u novoj kolekciji, kako bi ih printali na hudice i majice. Također, zamolili su je i ako bi fotografirala cijelu kampanju.

Kolekcija je opuštena i edgy, a čine ju jednostavne, opuštene majice i oversized hudice.

Sarah-Sofie Sonneu, jedan od modela koji nosi kapanju, također su pronašli preko Instagrama, a igrom slučaja ispostavilo se da je upravo ona nećakinja Helene Christensen.
Uz nju, lica kampanje su danska glumica i model Klara Kristin, švedski model u usponu Oumie Jammeh i američka umjetnica i model Janiece Dilone.

Helena je fotografijom htjela zabilježiti mladu generaciju budućnosti, potičući ih da budu svoji i nastojeći istaknuti njihove osobnosti. Kako kolekcija izgleda moći ćete vidjeti i isprobati od 30. siječnja u H&M dućanima ili pogledati i kupiti na webu.