H&M lansira svoj novi lifestyle brend Arket
H&M grupacija prošli je tjedan i službeno najavila te predstavila svoj novi brend pod nazivom Arket. Arket je predstavljen kao lifestyle brend na kojemu trenutno u njihovom studiju u Stockholmu zajedno rade dizajneri, arhitekti, chefovi i mnogi drugi kako bi, prema riječima H&M grupacije, zajedno predstavili modernu svakodnevnu tržnicu esencijalnih proizvoda. Uz vlastite modele i proizvode, Arket će nuditi i ostale brendove koji nisu dio H&M grupacije. Odvojen od H&M-ovih dućana, no svejedno pod palicom grupacije, brend će nuditi basic svakodnevne modele takozvane bezvremenske klasike. U ponudi će biti kolekcije za muškarce, žene i djecu no i kolekcije za uređenje doma. Arketove cijene bit će ipak malo više od H&M-ovih pa će primjerice, cijena muške majice biti od 39 do 112 eura. Veće cijene opravadavaju boljim materijalima i konkretnijim klasičnim dizajnom. Novi brend neće biti u službi trendova i sezonskih must-haveova već će modeli biti bezvremenski basic modeli.
Prvi Arket dućan otvorit će se u Londonu na Regent Streetu krajem ovog ljeta ili početkom jeseni uz online prodaju u 18 europskih zemalja, a dućani će se postupno otvarati u gradovima diljem Europe na lokacijama poput Bruxellesa, Copenhagena i Munchena.
Određeni Arket dućani u svojem prostoru imat će i mali café
koncept u kojem će se, osim u shoppingu, moći uživati i u zdravoj hrani.
Uz Arket, u H&M-ovoj grupaciji postoji velik broj brendova poput & Other Stories, Cos, Monki, Cheep Monday te naravno sam H&M.