Dina Dončević 19.06.2023.

Havaianas po prvi put predstavio kolekciju u suradnji sa slavnom osobom

Više od dva desetljeća Havaianas, brazilski megabrend obuće surađuje s nekim od najcjenjenijih modnih kuća na svijetu. I prije pojave trenda masovnih suradnji u modnoj industriji, Havaianas je na međunarodno tržište ušao upravo kroz suradnje na dizajnu japanki s modnim kućama Missoni i Valentino, što je Havianasu pomoglo da se pozicionira kao istinski lider u segmentu japanki. Danas, globalno prepoznat na modnoj sceni, renomirani brend Havaianas najavljuje suradnju s globalnom ikonom i glumicom Barbie Ferreirom – što je ujedno i prvo partnerstvo neke slavne osobe s ovim kultnim brendom.

S obzirom na to da je brazilskog podrijetla, a odrasla je Sjedinjenim Državama, njezin glas predstavlja stilove i težnje generacije koja se želi globalno povezati kroz zajedničke vrijednosti slobode, dijaloga i različitosti – a njezina energija i izričaj pozicionirali su Barbie kao savršenu partnericu za Havaianas s kojom je brend udruženim snagama dizajnirao ovu capsule kolekciju.

Nadahnuta svojim brazilskim korijenima, starinskim motivima Rio de Janeira iz 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća, kao i brazilskom arhitekturom i dizajnom interijera, Barbie je imala kreativnu slobodu usmjeravati suradnju, te zajednički dizajnirati devet različitih modela.

“Havaianas je legendarni brend koji nosim otkad sam bila u pelenama. Za mene to znači toliko puno, od moje kulture, do moje obitelji i Brazila općenito. A to što sam Amerikanka brazilskog podrijetla neizmjerno je oblikovalo moje srce, moj umjetnički i modni izričaj. Dobiti priliku dizajnirati za tvrtku koja predstavlja moju obitelj i mene, nevjerojatno je uzbudljivo i na neki način nostalgično, te jedva čekam da svi vide što smo kreirali”, izjavila je glumica iz popularne serije “Euforija”.

“U klimi tolikog pritiska i neizvjesnosti, nastojimo svijetu donijeti pozitivnu poruku u kojoj je moguće dopustiti eksperimentiranje bez puno osuđivanja. Želimo da Havaianas bude simbol kreativnosti i opuštajućih trenutaka, ali i mode koja nudi slobodu izbora”, komentirala je Maria Fernanda Albuquerque, direktorica marketinga u Havaianasu. “U tom kontekstu, Ferreira je odraz poziva kojeg u najširem obliku brend šalje kroz proizvode i komunikaciju. Iznimno smo sretni što smo lansirali prvu capsule kolekciju nastalu u suradnji sa ambasadoricom brenda, a Barbie nije mogla biti bolji izbor”.

Kolekcija koju je razvila i dizajnirala Barbie, uključuje devet modela u neprepoznatljivijim oblicima kao što su japanke ili slidesice, i paleti boja od zelene, žute i smeđe, vjerno prikazuje dizajn koji oslikava brazilsku kulturu vintage umjetnosti, skulptura, tekstura i bujne i raznolike vegetacije. Capsule kolekcija Havaianas x Barbie Ferreira dostupna je u trgovinama diljem Europe, kao i na online trgovini havainas-store.com po cijeni od 35 eura.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR