Modna kuća Gucci je oduvijek brinula o društveno odgovornom poslovanju pa ne čudi ni zadnji potez ove tvrtke, a to je da svaki puta kada iskoriste životinju za neku od svojih kampanja, donirat će 0,5% ukupnog troška za medijsku promociju upravo za životinje.

S obzirom da su životinje često izvor inspiracije ovog modnog maga, ovakva odluka smatra se vrlo mudrim i hvalevrijednim potezom. Donirat će Lion’s Share Fondu, i tako postati prvi luksuzni brend koji se pridružio ovom fondu. Lion’s Share Fond predstavlja inicijativu koja prikuplja sredstva za zaštitu ugroženih vrsta.

Moderno oblikovani pudli, hrt, konji, labudovi, flamingosi, svinjice, janje…. nema koja se životinja nije proslavila u Guccijevim kampanjama, stoga se čini očitim da Gucci želi zaštititi divljinu koja ga je toliko nadahnula. 

Veliku popularnost su doživjele i slike Harryja Stylesa iz kampanje za Cruise 2019 kolekciju, u kojoj je pozirao s malim svinjama i janjcima u naručju.

Otkako je Alessandro Michele preuzeo kormilo Guccija, ovakve prizore vidimo sve češće. Tako je zadnja kampanja za jesen 2020., pod nazivom #SoDeerToMe, kreirana s mišlju vodiljom da u dječjem svijetu svaki kućni ljubimac može biti prijatelj, makar bio primjerice žaba ili sova, jelen, ptica, vjeverica, patka ili jež. Kampanju prate i objave na društvenim mrežama u kojima Gucci dijeli zabavne informacije upravo o životinjama iz kampanje.

U svakom slučaju, ovakva kampanja, u jeku borbe protiv koronavirusa, dolazi kao naručena, jer indirektno zagovara i fizičko distanciranje od ljudi (makar je kampanja nastala puno prije pojave ovog virusa, i nema veze s njim). Uz to, čini se kao da spašava mali djelić svijeta.