Dina Dončević 09.06.2021.

Ginori 1735: Tradicionalni brend čiji je porculan totalno cool

Na samu pomisao na to da će nam baka, za neku važnu prigodu ili obljetnicu, pokloniti obiteljski porculan, mnogima se dizala kosa na glavi, a sada je upravo takva retro keramika postala cool piece kojeg obavezno morate imati u svojem kućanstvu, pa bilo ono uređeno totalno moderno ili minimalistički. Iako nisu mogli pretpostaviti da će upravo to postati trend, brend Ginori 1735, koji se nalazi u portfelju konglomerata Kering, svojim je cool porculanom ostvario pun pogodak.

Arte di Gio Ponti

Kao što sam naziv kaže brend je nastao 1735. godine u Docciji, a najprije su izrađivali posuđe od kamena odbačenog iz Venecije d bi danas njihova keramika bila predmet žudnje i must have asesoar za dom koji se nalazi i u ponudi online retaliera Net-a-Porter. Zasluge tome pripadaju kvaliteti, naslijeđu, ručnoj izradi, ali i zanimljivim suradnjama. Marquis Carlo Andrea Ginori osnovao je tvornicu koja je od porculana stvarala prava remek-djela, a već je pred kraj 18. stoljeća Ginori posuđe bilo ono u kojem se posluživala hrana na dvoru te u rezidencijama imućnih. Nova era u poslovanju započeta je krajem 19. stoljeća, zahvaljajući dolasku novih tehnologija, a pravi uzlet dogodio se 1923. godine, kada je u brend stigao slavni Gio Ponti, talijanski arhitekt, dizajner i umjetnik.

Kolekcija Catene

Deset godina bio je kreativni direktor brenda te je njegov boravak u Ginori 1735 započeo eru suradnji s velikanima talijanskog dizajna. Iduća prekretnica u modernom poslovanju brenda dogodila se 2013. godine, kada je Gucci kupio tvornicu čiji je kreativni direktor onda postao modni kreator Alessandro Michele. Tri godine kasnije, Kering je počeo upravljati brendom, a za kreacije je i dalje zaslužan dizajnerski tim kojeg nadgleda Michele. Tako je Ginori 1735 postao ekspresija najboljeg od talijanskog dizajna, proizvodnje i materijala, kermaika koja označava izvrsnost i iznimnu umjetničku sposobnost i kreativnost.

Kolekcija Totem

U tako bogatoj povijesti brenda nastale su brojne kolekcije, pa čak i one minimalističke, ali su ove godine posebno na cijeni one koje su sve suprotno od toga i koje naglasak stavljaju na maksimalizam na kvadrat. Cvjetni i animalni motivi tradicionalno su rezervirani za porculan, a oni koji nastaju u brendu Ginori ističu se svojom posebnošću i bojama.

Kolekcija Il Viaggio di Nettuno

Flora i fauna oduvijek su bile izvor inspiracije, a talijanska marka pronalazi je i u mitologiji i geometrijskim motivima. Upravo se takvi nalaze u kolekciji Arte di Gio Ponti i Il Viaggio di Nettuno, a ako tražite upečatljiv poklon ili jednostavno nove tanjure, zdjelice, posude i šalice za vaš dom preporučujemo da bacite oko na kolekcije s dodatkom zlatnog sjaja poput Catene i Labirinto. No, kao veliki ljubitelji otkačenog posuđa moramo, kao nama omiljene kolekcije, istaknuti Giardino dell’Iris koja pršti bojama i cvjetnim uzorkom, baš kao i Oriente Italiano koja spaja najbolje od Orijenta s talijanskom elegancijom te apsolutni favorit Totem, kolekcija prepuna raznih motiva iz prirode.

Kolekcija Oriente Italiano

Čitavu ponudu ovog tradicionalnog, ali beskrajno cool porculanskog posuđa možete pogledati na stranici brenda, a dio komada možete naručiti i putem Net-a-Portera. I ne zaboravite, ne morate se odlučiti samo za jednu kolekciju, uvijek ih možete međusobno kombinirati i dati si oduška!

Kolekcija Oriente Italiano

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Ginore 1735