Petra Biberica 11.12.2019.

Franić i Šekoranja zaslužni za novi izgled 50 godina starog zagrebačkog dućana

Kada iza uređenja interijera stoji Studio Franić Šekoranja, jasno je da je rezultat očaravajući prostor koji će iznenaditi i oduševiti spojem i skladom neuobičajenih elemenata koji čine sasvim novu, prepoznatljivu, a opet nenametljivu estetiku prostora. Upravo su se tom idejom vodili vlasnici najpoznatijeg zagrebačkog prodajnog salona satova Marli, koji ove godine obilježava 50 godina postojanja na dobro poznatoj adresi Vlaška 13. Sjajan je to povod za predstavljanje novog identiteta Marli branda kakvog ga danas poznajemo.

Nakon nekoliko mjeseci intenzivnih radova, Marli je otvorio vrata novouređenog salona čiji dizajn potpisuje poznati duo Dean Franić i Saša Šekoranja. Opušteni luksuzni ugođaj koji odiše elegancijom, ali i neopterećenim svevremenskim stilom, na prvi pogled daje naslutiti koliko se pri uređenju prostora posvetilo pažnje detaljima i osjećaju koji će obuzeti posjetitelje i klijente pri samom ulasku u salon. Nenametljiva rasvjeta, koja ističe ono najvažnije, bogate kolekcije satova poznatih luksuznih brandova, materijali poput drveta i željeza kreiraju prostor lišen pretencioznosti i ukočenosti. Osnovna ideja bila je stvoriti topao, suptilan prostor koji nalikuje na dom kolekcionara što često i jesu obožavatelji satova. „Tako se vrlo reducirana, ali luksuzna paleta materijala nadopunjuje malim kolekcijama knjiga, slika i dekorativnih predmeta koji su i izborom pomalo neočekivani i neuobičajeni za slične prostore, a kao cjelina tvore dom za sve obožavatelje dobrog dizajna“, ističu Franić i Šekoranja poznati po uređenjima najluksuznijih hotela u Hrvatskoj. Nakon dugo vremena, ovo je jedan od rijetkih prodajnih prostora čiji su dizajn osmislili, imajući na umu cijeli doživljaj posjetitelja, koji je puno više od same kupnje. U skladu s tim, osim novog dizajna interijera, Marli je otišao korak dalje te iskustvo kupnje za svoje klijente proširio za još jednu dimenziju – mirisnu. U suradnji s poznatim španjolskim parfumerom Ramonom Monegalom, nastao je miris Marli koji je izašao u limitiranoj ediciji od 50 primjeraka kao simbol obljetnice obitelji Marinović, koja već tri generacije vodi ovaj prepoznatljivi brand, koji je danas postao nezaobilazna adresa kad su u pitanju satovi luksuznih brandova. Ovo je velika novost kad je u pitanju uređenje prodajnih prostora u Hrvatskoj jer kreiranje vlastitog mirisa, kao utjelovljenje branda i prostora, pozamašan je pothvat. U suradnji s poznatim stručnjakom za parfeme Jurajem Sotošekom, čija je ekspertiza pomogla u kreiranju ove mirisne priče, lansiran je miris koji potpisuje jedan od najcjenjenijih parfumera i službeni parfumer španjolske kraljevske obitelji. Marli miris sastavljen je od vetivera, cedrovog drveta, kore agar drveta te bijelog mošusa. Dobili smo drveno-aromatičan miris, pun minerala i svježine što odgovara drvenom interijeru, dok agar drvo svojim tamnim tonovima odgovara tamnom kamenu, a bijela mošusna baza komunicira bež i krem boje koje prevladavaju. Na ovaj način miris je postao dio cjeline i Marli salona,’ opisuje Juraj Sotošek.

Perfekcionizam u dizajnu, usklađenost detalja, kreiranje mirisa i stvaranje ugođaja koji odiše modernizmom s primjesama klasike i spojem elegancije s notom individualizma, najbolje opisuje Marli brand koji ulazi u novu eru poslovanja. Sasvim novo i drugačije iskustvo za sve ljubitelje satova, kolekcionare i obožavatelje rijetkih primjeraka satova čija je vrijednost prvenstveno sentimentalna i osobna.