Chemena Kamali

Iva Marušić 09.10.2023.

Francuski brend Chloé imenovao novu kreativnu direktoricu!

Francuska modna kuća Chloé najavila je pojačanje u brendu – mjesto kreativne direktorice preuzet će Chemena Kamali. Njemačka dizajnerica s više od dva desetljeća iskustva u industriji naslijedit će Gabrielu Hearst, Njujorčanku koja je u brendu reformirala zelenu politiku i pojačala mjere održivosti, što se danas sve više očekuje od velikih modnih brendova. Istražili smo tko je nova kreativna direktorica i što će sve biti potrebno razvijati kako bi održala publicitet koji je uživala njezina prethodnica, ali i sustainable načela zbog kojih je kuća postala pionir u modnoj industriji.

Gabriela Hearst nakon predstavljanja kolekcije jesen/zima 2023.

Kamali već godinama surađuje s brendom koji je 1952. godine osnovala Gaby Aghion, koja je time postavila temelje luksuznom pret-à-porteru. Nakon što je Kamali magistrirala na prestižnom sveučilištu Central Saint Martin u Londonu, jednom od najznačajnijih modnih škola na svijetu, započela je karijeru početkom milenija kao dio tima tadašnje kreativne direktorice brenda Phoebe Philo. U brendu je radila i u vrijeme kad je Clare Waight Keller bila kreativna direktorica, a nakon čitavog bogatog iskustva u kući (iako je tijekom karijere imala i “izlete” u druge modne brendove) napokon je sama postala kreativna direktorica brenda koji je obilježio njezinu dosadašnju karijeru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gabriela Hearst (@gabrielahearst)

Chloè je tijekom godina rada bivše krativne direktorice u prvi plan postavio održivi dizajn, što je uostalom, bio i glavni cilj grupacije Richemont u čijem je kuća vlasništvu. Imenovanje Hearst 2021. godine označilo je novu eru brenda: vratila je kožnate komade po kojima je kuća nekoć bila poznata, brendu je donijela značajan porast prihoda prema navodima Richemonta te je uspješno pretvorila jednu klasičnu modnu kuću u ekološki prihvatljiv brend čime je upisala Chloè u povijest.

jesen/zima 2023

Naime, brend je postao prva luksuzna marka koja je dobila B Corp certifikat, oznaku da poduzeće ispunjava visoke standarde provjerenog učinka, odgovornosti i transparentnosti koja se mjeri na čimbenicima poput primanja zaposlenika, dobrotvornih davanja pa sve do prakse korištenja održivih materijala. Dobivanje ove oznake bilo je golemo postignuće za francuski modni brend i, kako bi zadržala svoju poziciju, jasno je da će Kamali morati slijediti zahtjeve koje postavlja vijeće za standarde B Corpa.

Chloe kolekcija proljeće/ljeto 2024.

Kamali će u veljači tijekom Tjedna mode u Parizu predstaviti prvu kolekciju, a povodom imenovanja je izjavila: “Moje srce je uvijek pripadalo Chloé. Prošlo je više od 20 godina otkako sam zakoračila u ovu kuću. Ovaj povratak je prirodan i vrlo osoban. Iznimna mi je čast preuzeti ovu ulogu i raditi na viziji koju su Gaby Aghion i Karl Lagerfeld definirali u povijesti brenda. Nadam se da ću na pravi način prepoznati povezanost i duh kuće Chloé”. Valja pričekati na koji će način ova kreativka naslijediti norme svoje prethodnice i očuvati french chic DNA ovog kultnog brenda. 

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR, Chloé