Formule ove clean beauty kozmetike osmislilo je čak devet Nobelovaca, a može se kupiti i u Hrvatskoj!
Nedavno smo u salonu Epilderm sudjelovali na predstavljanju nove ere brenda Sepai, clean beauty kozmetike za koju se može reći da svojim moćnim sastojcima vraća biološki sat unatrag. Radi se o inovativnom kozmetičkom brendu iz Barcelone koji je osvojio svijet, a koji je već neko vrijeme prisutan i na hrvatskom tržištu u salonu Epilderm te njihovom webshopu, zahvaljujući zastupnici brenda i vlasnici salona Maji Vidošević.
Clean beauty filozofija
Ovaj brend njeguje clean beauty filozofiju, radi koje je odbacio sve ono negativno što kozmetiku može učiniti štetnom te dokazao da je došlo novo vrijeme kozmetike koja nudi ono najbolje za kožu, bez kompromisa. Ne obećava da koža neće ostariti, ali nudi koži “pametno” starenje i vraća biološki sat unatrag.
A u čemu leži tajna brenda, na predstavljanju je objasnila brend menadžerica Katja Tolmacheva, koja je stigla iz Španjolske za ovu prigodu. Odgovor leži u odličnom spoju prirode i tehnologije čiji su rezultati proizvodi poput seruma, krema, eliksira, maski za lice, boostera itd. To je kozmetika koja je bez parabena, silikona, sulfata, ftalata, izotiazolinona, etoksiliranih tvari, formaldehida i ostalih toksina kao i mineralnih ulja poput vazelina, parafina, PEGS-a, veganska je tj. bez sastojaka životinjskog podrijetla i nosi oznaku “The Butterfly Mark” koju dodjeljuje kompanija POSITIVE LUXURY , kao i naziv “Brand to Trust” (brand od povjerenja), a ima i oznaku cruelty-free što znači da nije testirana na životinjama te posjeduje PETA certifikat.
Sa spomenutom snažnom clean beauty porukom kozmetike Sepai, složile su se sve prisutne uzvanice među kojima su bile Iva Šarić, Anica Kovač, Tamara Rebić te druge gošće, poslovni partneri, beauty blogerice i predstavnici medija.
Personaliziran pristup njezi kože putem boostera
Posebnost ovog brenda je da nam omogućuje da sami stvorimo proizvod idealan za potrebe naše kože. Naime, važan dio ponude su boosteri, odnosno pojačivači uz koje prilagođavamo svoju dnevnu rutinu njege i kreiramo vlastiti koktel sastojaka. Tako se u serum ili dnevnu kremu mogu umiješati sastojci do čak tri različita boostera koji će ciljano djelovati na potrebe kože te se tako dobiva personaliziran i moćan proizvod prilagođen samo vašoj koži i njezinim specifičnim potrebama.
Vizija jedne žene podržana radom devet Nobelovaca
Iako se danas Sepai laboratorij može pohvaliti činjenicom da na njegovoj tehnologiji radi čak devet dobitnika Nobelove nagrade, brend je nastao od strane jedne fenomenalne žene. Nakon završenog studija kozmologije, Paola Gugliotta je 2008. godine u Španjolskoj osnovala svoj laboratorij, testirajući i razvijajući nove proizvode koji pomažu koži da kratkoročno zablista, a dugoročno ojača. Ubrzo je njezin rad rezultirao proizvodima koji su postali svjetski bestselleri.
Iako se zna da SEPAI kozmetiku koriste i poznate svjetske zvijezde poput Jennifer Lopez, Alessandre Ambrosio i Heidi Klum, Paola i njezin brend to ne ističu. Oni naglasak stavljaju na učinke svojih proizvoda te ćete na njihovim stranicama pronaći slike “prije i poslije” korisnica uz savjet koje su sastojke pomiješale da bi dobile personalizirane proizvode, rekla je Maja Vidošević, glavna uvoznica i distributer brenda za Hrvatsku.
Na naše pitanje kako to da je odabrala baš ovaj brend i dala mu toliko veliko povjerenje, Vidošević je objasnila: “Predivan je osjećaj kad nekome preporučite kvalitetnu kozmetiku koja tako vješto spaja moć prirode s vrhunskom tehnologijom i kad se vidi napredak i rezultat”.
Vaš put do Sepai proizvoda
Tražite li Sepai na hrvatskom tržištu zasada je dostupan isključivo putem spomenutog webshopa i kozmetičkog salona Epilderm u Zagrebu. Osim niza vrhunskih profesionalnih tretmana, salon posjeduje i poseban uređaj za analizu kože lice koji ispituje potrebe i nedostatke te nudi savjet u obliku tretmana i kozmetike. Tu je i stručno osoblje koje vam može dati savjet više, kao i uzorak proizvoda.
Uz to, tvrtka Epilderm je najavila osnaživanje i širenje ponude putem webshopa, ali i kroz suradnju sa specijaliziranim kozmetičkim salonima te wellness centrima.
Budite dobri prema svojoj koži, a ona će vam to vratiti dvostruko jer koža pamti i jedino je mjesto našeg “stanovanja” koje nikada ne možemo napustiti.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR