Ako volite McDonalds te njihove krumpiriće ili burgere smatrate nezaobilaznima, razveselit će vas vijest da McDonald’s od sada doslovno možete i nositi na sebi.
Lanac restorane brze hrane predstavio je svoju modnu – lifestyle liniju koju čini 20 komada, redom inspiriranih McDonald’sovim logotipom, krumpirićima i burgerima.
Iako nije riječ o limitiranoj kolekciji, neki su predmeti orijentirani na blagdane pred nama, a kolekcija će se sezonski nadopunjavati.
Za sada su u ponudi gumice za kosu, čarape, majice, kišobran, rokovnici, božićni džemper, kuglice za bor, prijenosna šalica za kavu, kapa, pidžama i platnena torba. Cijene se kreću od $10 za “burger i krumpirići” gumice za kosu do $65 za toplu majicu s kapuljačom.

Ovo je prvi put da McDonald’s predstavlja svoju modnu kolekciju, ali nije prvi put da vidimo logotip McDonald’sa ukomponiranog u modu. Jeremy Scott se, u svojoj jesenskoj kolekciji za Moschino 2014. godine, inspirirao upravo McDonald’som, čiji je logotip i boje ukomponirao u odjeću. Modeli odjeveni u žarko crvenu i žutu boju izgledali su poput Happy Meala. Kolekcija je doživjela veliki uspjeh i podršku zvijezda Hollywooda.

Ranije ove godine, bivši dizajner Vetementsa, a još uvijek kreativni director Balenciage, Demna Gvasalia, predstavio je kolekciju za proljeće 2020. godine u pariškom McDonald’su na Champs-Elyseesu. Sve informacije o reviji bile su napisane na McDonald’s ubrusima, a modeli su jeli krumpiriće.

McDonald’s je povodom lansiranja kolekcije kreirao i posebnu web stranicu preko koje su svi proizvodi dostupni za kupnju.

Za sada su dostupni ovi komadi: