Farfetch lansirao vlastiti brend There Was One™, ovako izgledaju prvi komadi!
Vodeća luksuzna online platforma Farfetch, u suradnji s New Guards Group, lansirala je brend There Was One™ (TWO) – liniju sofisticiranih esencijalnih komada, s održivošću i dugotrajnošću na umu. Brend je usmjeren na ostvarivanje želja klijenata, jer su komadi osmišljeni prema podacima o shopping navikama koje Farfetch prikuplja te su u skladu sa suvremenim trendovima i napravljeni koristeći kvalitetne materijale.
There Was One™ će, naravno, biti dostupan za kupnju samo putem Farfetcha, a u kolekcijama će se koristiti provjerene i održive tkanine te će se komadi slati u minimalnom pakiranju koje se može reciklirati. Isto tako, kako bi se izbjegla hiperprodukcija, izrađivat će se manje količine odjeće.
TWO je linija klasika s eco-friendly pričom u srcu, a namijenjeni su ženama koje su stalno u pokretu, koje traže dugotrajnost od svoje odjeće i komade koje će biti vjerne godinama, u svim prilikama. Želje žena bile su u fokusu prilikom kreiranja linije, a tko će ih bolje poznavati od platforme na kojoj iste te žene provode vrijeme u kupnji dizajnerskih komada kojima upotpunjuju svoju garderobu. Zato smo sigurni da će komade brenda TWO baš svi htjeti u svojem ormaru.
“There Was One je upravo ono što puno ljudi sad traži – dugovječni komadi kojima će biti vjerni godinama. Ova kolekcija rezultat je customer-first pristupa platforme Farfetch, u kombinaciji sa snažnom modnom pozadinom New Guards Group kompanije”, izjavila je Chief Brand Officer, Holli Rogers.
“Kroz uvide koje smo dobili putem naše platforme saznali smo da klijenti traže svevremenske komade te da je sustainability jedan od uvjeta prilikom kupnje garderobe. Naši klijenti su obožavatelji modeli, ali svi znamo da je uvijek riječ o dobro odmjerenom miksu kad je outfit u pitanju – stilizirati komade možete na svoj unikatan način, sa svojim omiljenim brendovima. Tko može odoljeti privlačnosti mekane dolčevite, savršeno krojenoj bijeloj košulji koja svaki outfit može učiniti moćnim ili, pak, baloneru zbog kojeg će svi komentirati kako ste se fenomenalno odjenuli. To je moda, nešto što vas može osnažiti. Moda ne znači da se od glave do pete odjeveni u dizajnerske komade, već da dobro nosite sve što imate i da ste to vi”, dodala je Rogers.
Ciljane publike brenda TWO brenda, kako je otkrila Rogers nema, odnosno ciljana publika su svi, baš kao što su klijenti Farfetcha svi, nevezano uz godine ili stil, svatko za sebe pronalazi komade, a isti komad će svaki kupac iskombinirati na drugačiji način.
Glavna lica kampanje brenda su suvremene žene sa snažnim stilom – stilistice Karen Binns, Ellie Grace Cumming i Emilie Kareh su, naime, stilizirale žene koje one smatraju “the ones”, odnosno one koje predstavljaju glavne vrijednosti brenda koji je prilagodljiv, pomaže u tome da se svatko može modno izraziti kako želi te je svevremenski, a one su glazbenica Honey Dijon, dizajnerica Rym Beydoun i glazbenica i skladateljica Lucinda Chua.
Komadi brenda There Was One™ dostupni su za kupnju putem Farfetcha, a u nastavku možete otkriti neke od komada koji su nas osvojili na prvu.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Farfetch