Ekskluzivno otkrivamo novo lice Bleu de Chanel parfema!

Kuća Chanel danas je otkrila kako je novi ambasador kultnog muškog mirisa Bleu de Chanel glumac Timothée Chalamet. Miljenik Hollywooda nove generacije, s dinamičnom energijom, koliko sirovom, toliko i profinjenom, u kratkom je roku stekao simpatije struke i publike te ostvario uglednu svjetsku reputaciju, na samom početku karijere. Osim svojeg odvažnog stila i šarma bez pardona, francusko-američki glumac personifikacija je vizionarske i edgy vibre sljedećeg poglavlja Bleu de Chanel: čovjeka koji se ne ograničava uobičajenim granicama koje život postavlja i gleda dalje od onoga što je vidljivo.

Meteorski uspon 27-godišnje glumačke zvijezde, od anonimnosti do međunarodnog priznanja započeo je njegovom istaknutom ulogom u filmu Luce Guadagnina iz 2017. “Call Me by Your Name”. Njegov razoružavajući, magnetski portret donio mu je nominaciju za Oscara za najboljeg glumca – i mjesto u povijesti kao trećeg najmlađeg nominiranog ikad u toj kategoriji – među mnogim drugim cijenjenim svjetskim priznanjima.

U kratkom vremenu, ovaj je višestruki talent skupio sjajan životopis bogatih i raznolikih nastupa, radeći pod vodstvom najuglednijih holivudskih autora nakon što je započeo u kazalištu izvan Broadwaya. Među Chalametovim istaknutim ulogama nalaze se one u filmovima “Interstellar” Christophera Nolana, “Lady Bird” i “Male žene” Grete Gerwig, “Beautiful Boy” Felixa Van Groeningena, “The French Dispatch” Wesa Andersona, “Don’t Look Up” Adama McKaya, međunarodnom blockbusteru “Dune” Denisa Villeneuvea i, sasvim nedavno, “Bones and All” Luce Guadagnine.

Kasnije ove godine, ponovit će ulogu u dugo iščekivanom nastavku filma “Dune: Part Two”, a utjelovit će i Willyja Wonku u istoimenom mjuziklu čija je priča prequel romanu Roalda Dahla iz 1964. “Charlie i tvornica čokolade”. A uskoro će utjeloviti i slavnog glazbenika Boba Dylana u filmu “A Complete Unknown” Jamesa Mangolda, čije snimanje počinje ovog ljeta.

Do tad, Chalamet je uživao u snimanju Bleu de Chanel kampanje u čijoj se glavnoj ulozi pronašao, i to ispred fotoobjektiva Marija Sorrentija. Dvije fotografije iz kampanje ekskluzivno vam donosimo u članku, dok će ostatak vizuala biti objavljen u lipnju. Isto tako, snimljen je i video povodom kampanje, u režiji Martina Scorsesea, koji će biti predstavljen najesen.

Fotografija: Mario Sorrenti

Kroz kampanju je poznati miris predstavljen u novom, snažnom svijetlu, kroz spoj Chalameta kao glumačke zvijezde u nastajanju koji je već sad proglašen jednim od najvećih talenata svoje generacije te Chanel, svjetske kulturne referentne točke u mirisima s jedinstvenim znanjem i iskustvom. Na Sorrentijevim fotografijama glumac besprijekorno utjelovljuje alkemiju višestranog Bleu de Chanel muškarca, sa svim njegovim živahnim i tihim posebnostima.

Vođen instinktom, odlučan je živjeti izvan okvira koji su mu zadani.

Potpuno svjestan velike slike, još uvijek je zanesen malim nijansama koje se u životu često zanemaruju. Neustrašivo se oslanja na okolnosti dok iskorištava svoje snage i prihvaća svoje slabosti. On je prepun proturječja: snažan i ranjiv, edgy i sofisticiran. On je u bezgraničnoj potrazi za slobodom da bude, postane i bude bolji sam – u svim svojim bogatim, složenim navikama i osobinama ličnosti, stilu i intelektu.

Fotografija: Mario Sorrenti

Od svog nastanka, Bleu de Chanel odolijeva trendovima i tradiciji te krši pravila industrije muških mirisa – miris je to koji je postavio viđenje toga što bi moderan muški miris trebao biti. Za prvu mirisnu kreaciju Bleu de Chanel zaslužan je renomirani parfumer kuće Jacques Polge, koji je izlazio iz granica kako bi stvorio novi, urbani i moderan miris. Lansiran je potom i Eau de Toilette verzija 2010. te toplija varijanta Eau de Parfum 2014. godine.

“Postoje dvije strane mirisa: val svježine suočava se s iznenadnim oblikom senzualnosti i snage”, kaže Olivier Polge, koji je naslijedio svog oca na čelu stvaranja Chanel parfemskih kreacija 2015. godine. Kao tek četvrti “nos” u povijesti kuće, Polge je krenuo u daljnje stvaranje te osmislio profinjenu kreaciju Bleu de Chanel Parfum 2018. godine.

Olivier Polge

Izraziti olfaktorni triptih pojavio se kao evoluirajući amblem novog oblika muževnosti koji odbija biti vezan arhetipovima – neprestano koračajući naprijed kako bi preoblikovao ono što suvremeni muški miris može izazvati dok proširuje i redefinira svoju dalekosežnu javnu privlačnost. S podcijenjenim autoritetom, najnovije poglavlje slavnog mirisa priča priču koja odražava postojeći duh i temelje muškarca Bleu de Chanel dok se obraća hrabroj novoj generaciji, jednako odlučnoj i kršeći pravila u vlastitoj potrazi za samootkrivanjem.

Kampanja za parfem Bleu de Chanel označava prvu suradnju glumca s kućom Chanel, a ujedno je i prvi put proglašen službenim ambasadorom bilo kojeg modnog ili beauty brenda. Prkoseći predrasudama svijeta muških parfema, nadolazeća kampanja označava prekretnicu za Timothéea Chalameta, kao i za kuću Chanel, istovremeno otvarajući nova razdoblja za njega kao modernu ikonu i za naslijeđe Bleu de Chanel.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0