@tamara

Ana Svetina 19.11.2025.

Ekskluzivan razgovor s Tamarom Kalinić: Što se dogodi kad se moda, znanost i obiteljska tradicija susretnu u jednom brendu

U digitalnom svijetu u kojem trendovi traju iznimno kratko, rijetkost je pronaći glas koji ostaje vjeran sebi. Tamara Kalinić izgradila je globalnu zajednicu kroz eleganciju, znanje i iskrenost, a danas, više od desetljeća kasnije, njezina misija dobiva novu dimenziju kroz brend NOA, suplemente koji spajaju znanost, ljepotu i obiteljsku tradiciju.

@by_noa

U ovom ekskluzivnom intervjuu, jedna od najpoznatijih globalnih influencerica otkrila nam je kako se studentica farmacije pretvorila u moćnu poduzetnicu koja gradi naslijeđe i zašto NOA nije trend, nego nastavak njezine životne priče.

@tamara

MagMe: Izgradili ste globalnu zajednicu kroz priču, stil i autentičnost. Kad usporedite sebe danas s djevojkom koja je pokrenula blog The Glam & Glitter, koja je vrijednost ostala ista i kako ta vrijednost živi u NOA-i?

Tamara Kalinić: Najvažnija vrijednost koja me nikad nije napustila je namjera – stvaranje s razlogom, a ne radi buke. Kad sam počela s The Glam & Glitter, nisam razmišljala o industriji, brojkama ili trendovima. Samo sam dijelila ono što mi je bilo iskreno i smisleno. Htjela sam pronaći par online prijatelja i stvoriti malu zajednicu istomišljenika.

Taj poriv da spajam, a ne impresioniram, vodio me kroz cijelu karijeru.

U NOA-i ta vrijednost živi kroz naš pristup wellnessu: spor, promišljen i utemeljen na stvarnim, trajnim stvarima. Ništa nije dekorativno, sve ima razlog, priču i znanost. To je obiteljski projekt, isti sustav vrijednosti. I to je najčišći nastavak djevojke koja je sve pokrenula iz studentske sobe iz ljubavi, a ne iz ambicije, iako sam oduvijek bila vrlo ambiciozna.

@by_noa

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamara Kalinic (@tamara)

MagMe: NOA nije još jedan wellness brend, djeluje kao produžetak vašeg identiteta i obiteljske povijesti. Kad ste shvatili da je NOA nešto što samo vi možete stvoriti?

TK: Postojao je jedan tihi trenutak, rijedak u mojem inače brzom životu. Pitala sam se kako mogu doprinijeti i vratiti nešto svojoj zajednici koja me godinama podržavala. Znala sam da moja diploma farmacije nije samo papir na zidu, nego dio moje svrhe.

@tamara

Odrasla sam u obitelji farmaceuta, u kojoj wellness nije trend već svakodnevni ritam života. To je moja baka i njezini rituali, moja mama i njezina preciznost, moj tata i njegova posvećenost ljekovitim biljkama.

Vrlo različiti ljudi, ali jedno ih povezuje: želja da pomognu drugima. To sam željela nastaviti sa svojom sestrom.

Shvatila sam da se NOA ne može outsourceati. Nosila je previše naslijeđa. Zahtijevala je emotivnu istinu nekoga tko je cijeli život živio između ljepote i znanosti. Tada sam znala: ovo nije projekt – ovo je nastavak.

@by_noa

MagMe: Balansirate glamur modnih tjedana i ozbiljnost farmaceutskog znanja svoje obitelji. Kako su se ta dva svijeta spojila u DNA brenda NOA?

TK: Moda me naučila pripovijedanju, emociji i aspiraciji. Farmacija me naučila odgovornosti, preciznosti i brizi. NOA je točno na mjestu gdje se ta dva svijeta susreću – glamur i prizemljenost. Formulirana je s ozbiljnošću kakvu sam gledala iza pulta obiteljske ljekarne, ali predstavljena s radošću, ljepotom i inspiracijom koju sam godinama učila iz mode.

Ljepota je važna, ali ljepota i zdravlje idu ruku pod ruku. Ja sam žena koja voli estetiku, ali nikada ne pristaje na nedostatak nečega. Jedno ne isključuje drugo.

@tamara

MagMe: Mnogi wellness brendovi slijede trendove, dok NOA bira dugovječnost i ravnotežu. Postoji li proizvod koji ste odbili jer je bio previše trendovski?

TK: Iskreno, počeli smo kao mali brend, sa samo dva proizvoda, i imamo listu dugogodišnjih ideja koje tek čekaju svoju formulu. No jedna stvar koju nikad nisam htjela su “čarobna, instant rješenja”. Sjajna su za marketing, ali u praksi me nijedno nije impresioniralo. Sve formule stvarali smo s timom doktora, farmaceuta i nutricionista, na to sam posebno ponosna. Uvijek kažem: trendovi viču, dugovječnost šapuće. A mi pratimo šapat.

@by_noa

MagMe: NOA počinje s dvije vrste suplemenata – Hair i Slim. Ako zamislite brend za 5 godina, koju neočekivanu kategoriju vidite pod NOA-om?

TK: Ideju imam kristalno jasnu, ali poznata sam po tome da ne otkrivam svoje sljedeće korake. Mogu samo reći: ljepota počinje u glavi, odnosno. Neka moj odgovor ostane na tome.

@tamara

MagMe: Vaš život je brz, vizualan i intenzivan, no NOA govori o ljepoti koja dolazi iznutra. Kako se vaše shvaćanje unutarnje ljepote promijenilo kroz stvaranje brenda?

TK: Oduvijek sam osjećala da ljepota nije površinska. Nije nešto što isključuje inteligenciju ili obrazovanje. NOA mi je osvijestila da je unutarnja ljepota rezultat usklađenosti – kad tvoje vrijednosti, navike i ritam govore istim jezikom. Danas ljepota za mene znači biti cjelovit iz više smjerova: zdravlje, edukacija, rutina, ambicija, fitness, nježnost, mekoća… Pregršt komponenti pod jednim krovom.

Istinski sjaj dolazi iz balansa.

@by_noa

MagMe: Kad se osvrnete na sebe prije NOA-e, koju biste naviku ili mindset voljeli da ste usvojili ranije?

TK: Voljela bih da sam ranije shvatila da je odmor produktivan. U ranim godinama bloganja iscrpljenost sam nosila kao medalju. Izgradnja NOA-e i povratak farmaceutskim korijenima naučili su me znanosti iza oporavka. Shvatila sam da mi se potencijal širi kad usporim, ne kad izgorim.

@tamara

MagMe: NOA nosi vašu priču, znanost, naslijeđe i odgovornost. Što je bilo najteže u tome da brend bude i duboko osoban i globalno razumljiv?

TK: Najveći izazov bio je balans – kako podijeliti osobno naslijeđe, a ipak stvoriti nešto univerzalno. Moja obiteljska ljekarna dio je mog identiteta i stalno sam se pitala: “kako to prenijeti na način koji poziva sve, bez obzira na to odakle dolaze?” Rješenje je bilo jednostavno: NOA se mora temeljiti na osjećajima, a ne podrijetlu. Ravnoteža, prizemnost, njega, jasnoća – to su iskustva koja svi tražimo. Formule dolaze iz moje priče, ali koristi pripadaju svima.

@by_noa

MagMe: Rekli ste da je NOA nešto što biste ponosno dali ljudima koje volite. Tko su ti “ljudi koje volite” u kontekstu vaše publike i kako zadržavate tu bliskost dok brend raste?

TK: Ljudi koje volim uključuju moju publiku, jer su sa mnom kroz svaki moj životni trenutak: uspone, pogreške, promjene. Najveći kompliment koji mogu dobiti je: “pratim te od početka”. To me duboko dira.

To nisu pratitelji – to je zajednica kojoj zaista želim dobro.

Bliskost održavam tako da ostajem čovjek, dijelim i lijepe i teške dane, pitanja, osobni rast… I nikad ne zaboravljam da se iza svake poruke ili komentara kriju osobe koje traže povezanost. To je privilegija koju ne uzimam zdravo za gotovo.

@tamara

MagMe: Kad biste NOA-u zamislili kao osobu, kakva bi ona bila i koju bi tajnu ambiciju imala izvan svijeta wellnessa?

TK: NOA bi bila osoba koja u prostor ulazi s tihim samopouzdanjem. Elegantna, topla i intuitivna. Nije najglasnija, ali ljudi se osjećaju bolje nakon što je vide. A kad govori, ističe samo ono važno. Izvan wellnessa, njezina tajna ambicija bila bi: podučiti ljude kako usporiti, a da ne izgube svoj sjaj. Bila bi pripovjedačica, čuvarica rituala, netko tko inspirira druge da žive lijepo, ali i smisleno.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, byNoa