Iva Marušić 14.01.2025.

Edouard Schneider je postao direktor brenda Messika

Francuska luksuzna draguljarska kuća Messika imenovala je svog novog Chief Brand Officera (CBO)! Edouard Schneider već više od dvadeset godina niže uspjehe u luksuznom i modnom sektoru, a u novoj će ulozi biti odgovaran za nadgledanje svih aktivnosti komunikacije i imidža brenda u cijelom svijetu.

Odgovornosti ove pozicije obuhvaćaju širok raspod područja ključnih za rast i vidljivost marke, uključujući odnose s javnošći, partnerstva sa slavnim osobama, upravljanje događajima, strategiju društvenih mreža i razvoj imidža brenda. Schneider će biti odgovaran i za vođenje svih inicijativa u međunarodnim podružnicama Messike s tržištima poput New Yorka, Šangaja, Hong Konga, Tokija i Dubaija.

Novi odabir CEO brenda, Valérije Messike, ne čudi s obzirom na to da se radi o kreativcu s impresivnim portfoliom. Karijera Edourda Schneidera uključuje vodeće uloge u istaknutim modnim kućama. Prije nego što se pridružio Messiki, Schneider je proveo nešto više od šest godina kao direktor globalnih komunikacija brenda Acne Studios. Također je obnašao ključne pozicije kao što su globalni direktor za odnose s javnošću u Louis Vuittonu i kao glavni direktor komunikacija u Maison Margiela.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Messika (@messika)

“Drago mi je poželjeti dobrodošlicu Edouardu kao ključnom članu našeg izvršnog menadžment tima. Njegova dinamična energija, opsežno iskustvo i duboko razumijevanje industrije luksuza dolaze u ključnom trenutku za Messiku, dok širimo svoje međunarodno prisustvo”, izjavila je prilikom predstavljanja novog direktora komunikacija Valérie Messika. Svoje oduševljenje naglasila je i uz to što će Schneiderovo iskustvo u modi i luksuzu dodatno učvrstiti imidž brenda, a istovremeno i jačati neopisivu privlačnost nakita.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valérie Messika (@valeriemessika)

Messika je brend koji je 2005. godine osnovala Valérie Messika, vođena vizijom oslobađanja dijamanata iz njihovih tradicionalnih, često formalnih okruženja. Danas je Messika globalna sila na tržištu luksuznog nakita, poznata po svom prepoznatljivom spoju pariškog chica i suvremenog prizvuka. Imenovanjem Edouarda Schneidera započinje novo poglavlje u rastu brenda, čime će se dodatno učvrstiti pozicija brenda na međunarodnoj sceni, a nakit brenda možete potražiti i u Zagrebu, u butiku Mamić 1970.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Messika, Instagram