Doživljaj namještaja ispričan kroz plesni performance u kampanji Dodir od Metode
Hrvatski mladi brend namještaja Metoda za kraj godine lansirao je intrigantnu vizualnu kampanju “The Touch (Dodir)” koja se nadovezuje na filozofiju brenda Racionalno / Iracionalno.
“Tema Dodira ističe taktilni doživljaj namještaja koji se odvija nesvjesno, a snažno utječe na kvalitetu našeg života. Ovo je pogotovo važno kada je riječ o namještaju od masivnog drveta, poput Slavonskog hrasta kojeg koristi Metoda. Osjetilo dodira dolazi prvo, prije vida i govora. Margaret Atwood u romanu Slijepi ubojica govori kako je jezik dodira prvi i posljednji jezik te uvijek govori istinu. Ovaj editorial je istraživanje Metodine filozofije Racionalno/Iracionalno kroz interakciju Dodira čovjeka i namještaja, odnosno ekspresije naših unutrašnjih doživljaja, intimnog svijeta i zaigranosti ljudske prirode. Kada je namještaj izrađen od kvalitetnih sirovina, dobro dizajniran i proizvoden, dugo ostaje u našim životima, vežemo se uz njega jer nosi memoriju mnogih naših doživljaja i uspomena”, objašnjava Tatjana Bartaković, kreativna direktorica kampanje iz Oda Communications.
Kampanja The Touch predstavlja šest primjeraka namještaja iz kolekcije Metode: stolicu Joi (Regular Company), stolicu Patrona (Grupa), stolicu Transom (Simon Morasi Piperčić), stolicu Dimensia (Mladen Orešić), stolicu Woody Alien, stol Tavolta (Numen/ForUse) te komodu Potka (Neisako).
Franjo Matković autor je fotografija, snimatelj i režiser prvog videa kampanje The Touch by Woody Alien / Tavolta. Serija od preostalih pet videa očekuje se u siječnju.
Samu srž ideje kroz svojevrsni performance izvrsno je izvela plesačica i model Filipa Ledić. Marcela Vrček za svaku je scenu osmislila minimalistički, ali upečatljiv styling zahvaljujući kojem je naglasak na doživljaju pokreta izvođačice i njezinoj plesnoj interakciji s namještajem. Šminku je realizirala Iva Rukavina.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Brend: @metoda_collection
Produkcija: @odacommunications
Kreativni direktor: Tatjana Bartaković
Fotografije i video: Franjo Matković
Model: Filipa Ledić
Styling: Marcela Vrček
Makeup: Iva Rukavina