Donosimo prvi pogled na lookove s Diesel revije u Milanu
Sloboda, užitak, eksperimentiranje, igra: Diesel se zalaže za demokraciju, izbor i sex positivity kao ljudsko pravo. U središtu ovosezonske modne piste, modeli hodaju oko planine izrađene od 200 tisuća kutija Durexovih kondoma. Dodatnih 300 tisuća kondoma besplatno će se dijeliti ovog travnja u Diesel trgovinama diljem svijeta.
“Sex positivity je nešto nevjerojatno. U Dieselu se volimo igrati i tu smo ozbiljni. Zabavite se, poštujte jedni druge, budite sigurni. For Sucsexful Living!” izjavio je kreativni direktor Diesela, Glenn Martens.
Kondomi šalju snažnu poruku o individualnoj slobodi cijeloj Dieselovoj globalnoj zajednici. “Moramo sve podsjetiti da je siguran seks i dalje važan, ne smijemo to zaboraviti”, izjavio je Martens.
Instalacija je uvod u nadolazeću kapsulnu kolekciju s Durexom koja izlazi u travnju 2023. godine što je ujedno i prvi put da je Durex napravio kolekciju s modnim brendom. Kapsulna kolekcija pojavljuje se na reviji, s majicom kratkih rukava. Slovo D od Durexa mijenja se sa slovom D od Diesela.
Diesel je fokusiraniji, eksperimentalniji i ambiciozniji više nego ikada. Također je dostupan, s moto trapericama, izrezanim nisko na bokovima i izraženim “brkovima”. Gornji dijelovi od trapera su oblikovani dok je moto koža jako izlizana kako bi otkrila metalni logo. Suknja na prugice i sako snažnog je izgleda sa žestoko tretiranim detaljima kao i na traperu.
Dieselov devoré traper razvijen unutar tvrtke, daje efekt izlizanih traperica. Tijelo je otkriveno i vidljivo kroz oversized košulje, traperice, traper pletiva, suknje i haljine koje su ukrašene kristalima.
Iznošenost ima novi intenzitet, poput male žersej haljine posvuda rezane laserom, osim DIESEL znaka koji se spušta niz tijelo poput kralježaka. Rezanje laserom korišteno je na utility majicama s kapuljačom, trenirkama i haljinama, koje s vremenom imaju još istrošeniji izgled. Dvoslojni žersej komadi rezani su na način da se otkriva boja ispod, dugi kaput od žerseja s kapuljačom tretiran je kako bi izgledao poput ispucale kože. Top majice i kratke hlače s napuknutim printom koji otkriva print ispod te tako ističe i stvara sjene Dieselovog logotipa, poput crno-bijele majice s kapuljačom na kojoj piše “Successful”.
Drapirani lanci drže svilenu haljinu na mjestu; bijeli bandana top pričvršćen je metalnom D oznakom, dok crne haljine od žerseja drži na mjestu samo D choker. Pop printovi kreirani su iz hiperstvarnih krupnih fotografija lica točnije osmijeha.
Zanatski komadi dobiveni su iz postojećih upcycle materijala, poput motorističkih traperica koje su metalizirane ili shearling jakne spojene s traperom. Ostaci najlona od starih podstava prekrivaju se plastikom pa zagrijavaju, stvarajući efekt neobičnog krzna. Deadstock faux krzno je bojano, presvučeno plastikom, zatim grijano te je stvoren efekt tekućeg krzna. Na motorističkim jaknama korišten je aparat za zavarivanje te je tako stvorena njihova ekstremna arhitektura.
Slip-on cipele presvučene su dijamantnim sjajem; traper čizme imaju utility džepove. Predstavljen je novi model tenisica – Prototype 3, čiji veliki potplat preuzima tenisicu. Predstavljena je nova torba D-Charm, prošivena podstavljenim traperom s pričvršćenim privjeskom dok 1DR torba dolazi s printom pop lica.
Nova Diesel Eyewear kolekcija, u posebnoj suradnji s EssilorLuxottica predstavlja novi okvir, naočale koje lebde na žičanim drškama. Predstavljen je i novi ručni sat, Vertebrae, čije lice drži kućište u obliku kostiju kralježnice. U nastavku donosimo prvi pogled na lookove s jučerašnje revije s kojom je brend Diesel otvorio Tjedan mode u Milanu.
Kreativni direktor: Glenn Martens
Stilistica: Ursina Gysi
Koncept i scenografija: Krzysztof J. Lukasik
Casting: Calvin Wilson, Anita Bitton (@establishmentny)
Kosa: Gary Gill
Make-p: Inge Grognard
Originalan soundtrack : Senjan Jansen