
Dom Pérignon otkriva novo kreativno poglavlje kampanjom sa Zoë Kravitz, Tildom Swinton i drugim umjetnicima
Dom Pérignon, jedan od najcjenjenijih brendova šampanjca, slavi svoj utjecaj na međunarodnu umjetničku scenu, angažirajući sedam slavnih osoba u kampanji “Stvaranje je vječno putovanje”. Ovom kampanjom brend nastavlja biti oličenje luksuznog šampanjca, neprestano odajući počast umjetničkim talentima posebnim bocama i suradnjama.
View this post on Instagram
Dom Pérignon u novoj je kampanji pozvao Zoë Kravitz, Clare Smyth, Tildu Swinton, Alexandera Ekmana, Takashija Murakamija, Andersona .Paaka i Iggyja Popa kako bi pojačao kreativnu perspektivu brenda, svestrane kreativce. Kampanju je snimio američki fotograf Collier Schorr, a prikazuje sedam umjetnika kako poziraju uz boce Dom Pérignona u interaktivnoj kampanji.
View this post on Instagram
Svakog “kreatora” kako je Dom Pérignon nazvao umjetnike predstavljene u kampanji, redateljica i spisateljica Camille Summers-Valli snimila je odgovarajući na pitanje – “što je kreacija?”.
View this post on Instagram
Kao dio kampanje, Dom Pérignon će objaviti ograničeno izdanje dizajnerskih komada u suradnji s jednim od sedam istaknutih umjetnika. Osim toga, jedan od umjetnika, nastupat će uživo sljedeće godine kako bi kreativno putovanje oživjelo. Šampanjska kuća će također obilježiti ovaj trenutak izdavanjem četiri nove berbe: Vintage 2008., Berba 2017., Berba 2018. i Rosé Vintage 2010.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Dom Pérignon