Dina Dončević 30.08.2023.

Diesel predstavio cool kampanju u kojoj su, uz modele, sudjelovali i zaposlenici!

Za kreiranje Diesel kampanje potrebno je cijelo selo. Konkretno, selo Breganze u Italiji, dom Dieselovog stožera, gdje stotine članova osoblja glume u kreiranju jesenske kampanje 2023. inspirirane dječjim puzzle igrama.

Dieselova kampanja za jesen 2023. drska je igra samo za odrasle na klasične dječje knjige slagalica u kojima su likovi i predmeti skriveni unutar gusto zbijenih, divlje maštovitih scena diljem svijeta. Umjesto da pratimo jednog crtanog lika na njegovim putovanjima i mukama, otkrivamo mnoge koji nastanjuju zemlju Diesela, kako su zamislili kreativni direktor Glenn Martens, umjetnički direktor Chris Simmonds i fotograf Johnny Dufort.

Snimljena u Breganzeu u Italiji, gdje se nalazi Dieselovo globalno sjedište, od svog osnutka 1978., kampanja sadrži šest herojskih snimaka, od kojih se svaki fokusira na skupinu modela okruženih stotinama članova Dieselovog osoblja, uključujući Renza Rossa, u stvaranju serije nadrealne, apsurdne, zabavne i svakodnevne scene izrezane i ponovno sastavljene kako bi se dobila manijakalna kompozitna seoska snimka.

Modeli nose lookove iz kolekcija Glenna Martensa za jesen-zimu 2023., Pre i Runway kolekcije. Novi traper uključuje komade iz asortimana Biker Darts, Cargo Denim i Coated Outerwear. Grupa Earth Tone predstavlja novu teksturalnu paletu koja se fokusira na raspon smeđe, boje deve i tamnocrvene s utilitarnom gornjom odjećom i baršunastim Runway komadima koji su dizajnirani da se ističu u gomili.

Devoré Denim nanosi se na prozirni til za efekt izgaranja, a voluminozni kaput od artisanal uništenog trapera podsjeća na umjetno krzno. Moto jakna izgleda kao da je otopljena plamenikom. Pop foto printovi krupnih planova manijakalnih zubatih osmijeha aplicirani su na sjajne jakne, tube majice i minice. Sportske majice s kapuljačom, majice kratkih rukava te moto i uporabna odjeća ponovno su osmišljene u printovima trka, mrežama, uništenom pletivu i ispucaloj koži. Modni dodaci uključuju satove i sunčane naočale integrirane unutar scena praonice automobila i roštilja.

Od 8. rujna 2023. budite spremni za početak potrage! U doba globalnog digitalnog nadzora 24/7, gdje god da idete, možemo vas pronaći. I možete nas pronaći. Kampanju “Pronađi D” oživljavamo interaktivnom igrom koju klijenti, obožavatelji i gosti mogu igrati za prave nagrade, a korisnici se mogu registrirati na www.dieselfw23contest.com.

Igra će se odvijati tijekom dva mjeseca i svaki tjedan igrači imaju zadatak pronaći određeni skriveni objekt unutar slike koja se može zumirati. Oni koji uspješno pronađu predmet sudjeluju u izvlačenju za osvajanje nagrada uključujući torbu 1DR, suknju s ovalnim D remenom, kape, tenisice, sunčane naočale, satove, Diesel igračke za seks, parfeme i još mnogo toga.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR