Dani komunikacija i ove godine oduševili
Ovog vikenda u rovinjskom hotelu Lone održani su još jedni Dani komunikacija u organizaciji HURE i IAB-a. Ovaj prestižni nacionalni festival oglašavanja već četvrtku godinu zaredom okuplja najbolje stručnjake iz marketinškog svijeta. Uz bogat program predavanja na festivalu su podijeljene i strukovne nagrade za kreativnost i učinkovitost marketinških komunikacija IdejaX, Mixx, Effie te premijerno i nagrada Young Lions mladim agencijskim profesionalcima.
Nagradu za najbolju marketinšku agenciju ove godine odnijela je agencija BBDO Zagreb. No nisu slavili samo u toj kategoriji. Grand prix odnijela je njihova reklama Naša su mjesta zakon za Ožujsko pivo.
Nagrada Best in show 2016. pripala je agenciji Senor za kampanju Reci to glasno.
Trodnevni program organizatori su ispunili odličnim predavanjima svjetskih lica iz branše. Voditeljica komunikacijskog odjela Švedskog instituta Lisa Larsson tako je predstavila uspješan projekt stvaranja jedinstvene nacionalne poveznice za sve vizuale i aktivnosti švedske države, a sudionicima je ispričala detalje uspješnog projekta Curators of Sweden. Radi se o službenom Twitter profilu Švedske države koji svakoga tjedna preuzima neki od stanovnika Švedske, što ga je pozicioniralo kao globalno priznat i nagrađivani projekt.
Svakako je jedan od iščekivanijih predavača bio Ramses Dingenouts, dizajn menadžer iz Heinekena koji je predstavio logiku i okosnicu ovog brenda. Govorio je o njihovoj misiji, a to je stvoriti odgovornog konzumenta koji piće konzumira umjereno. Iako se čini kao paradoks s obzirom da je Heineken vodeći proizvođač piva, ova logika izgleda da funkcionira naprosto savršeno. Donosimo vam samo jednu od brojnih kreativnih kampanja Heinekena koja nas je zaintrigirala.
Dok je Dušan Drakalski, najbolji kreativni direktor Centralne i Istočne Europe za 2013. godinu, vješto pričao o fokus grupama, na način da je na predavanju i sam od sudionika napravio jednu, brend menadžer P&G-a Francesco Urso govorio je kako je bitno svoj san moći podijeliti s drugima u svrhu stvaranja boljeg contenta. Za razliku od drugih predavača, njegov pristup je bio ponešto drugačiji. Naime, osim dobrih primjera iz svoje prakse, ovaj mladi talent svoj veliki uspjeh prikazao je sudionicima upravo kroz najveću počinjenu pogrešku. Sudionicima je ekskluzivno prikazao reklamu za Ariel koja nikad nije doživjela svijetlo dana radi lošeg vođenja želje za inovacijom.
Ne smije se zaboraviti spomenuti ni odličan zabavni program svake od tri večeri te odlične voditelje Antoniju Mandić i Ivana Šarića koji su cijelu opuštenu atmosferu uspjeli učiniti i obiteljskom. Već sada s nestrpljenjem iščekujemo sljedeće Dane komunikacija,