Iva Marušić 11.09.2024.

COS je održao reviju na Tjednu mode u New Yorku i još jednom dokazao da je najbolji high street brend današnjice

Ovih smo dana pisali o odabiru omiljenih kolekcija s aktualnog Tjedna mode u New Yorku, prvog na rasporedu Tjedna mode, na kojima će svjetska dizajnerska imena predstaviti svoju viziju mode za proljeće/ljeto 2025. godine. No, revije koje obilježavaju svaki Tjedan mode pripadaju eminentnim dizajnerskim kućama, a ipak, jučer je održava revija brenda iz H&M grupacije – COS! Radi se o high street marki koji već sezonama istražuje svoje uspjehe na modnim pistama i dokazuje da high street pristupačnija moda treba imati svoje mjesto u bogatom rasporedu modnog mjeseca.

COS je prošle sezone brend je održao modnu reviju u Rimu, a prije toga predstavljao je kolekcije u Londonu i New Yorku. Sad se vratio na pistu New Yorka i, pred nekim od najvećih celebritija današnjice, predstavio kolekciju za jesen/zimu 2024. koja je već dostupna za kupnju, za razliku od modnih kuća koje predstavljaju svoje komade za sezonu nakon te.

No, predstavljanje nove kolekcije na pisti nije toliko zbog izlaganja novih komada (s obzirom na to da su isti ti komadi već dostupni za kupnju), već zbog PR utjecaja i brojnih celebritija koji posjećuju reviju. Čini se da H&M ima dovoljno resursa da takvo što iznjedri, a upravo ovakvo ulaganje u COS moglo bi se u konačnici pokazati kao pametna strategija za izgradnju dugoročnog rasta brenda.

Ako sagledamo high street brendove koji obilježavaju suvremenu modu i moramo odabrati onaj koji kreira elegantne, minimalističke komade, čija je kvaliteta dosljedna dizajnerskim brendovima, COS u tome definitivno prednjači. Unatoč tome što se radi o nešto skupljem cjenovnom rangu od drugih high street marki, COS na najbolji način spaja kvalitetnu izradu, jednostavnost komada koji izgledaju nemjerljivo profinjeno i predstavljanje kolekcija na način na koji to ne radi niti jedna high street marka.

Estetika kolekcije koja je jučer prikazana u New Yorku upravo je ono zbog čega je švedski brend toliko obožavan. Uz minimalizam s dozom ekstravagancije, no i dalje uz sofisticirani i elegantan štih, radilo se o kolekciji koja oduševljava upravo takvom jednostavnošću i nosivošću svakog od prikazanih komada.

Dizajnerski tim brenda predvođen Karin Gustafsson crpio je inspiraciju od koreografkinje Pine Bauschm, umjetnice prepoznate po neoekspresionističkom plesnom pokretu i sintezi različitih plesnih stilova. Referenca na ples koja se najviše isticala, bile su balerinke u razigranim jarkim bojama, kao i komadi od tila i svile koji se koriste za izradu plesnih kostima. No, uz svu takvu referencu na plesnu umjetnost, i dalje je bila vidljiva prepoznatljiva COS estetika koja uvijek prikazuje zagasitije boje, jasne krojeve i jednostavnu sofisticiranost.

Karin Gustafsson

Najviše su nas se dojmili nestrukturirani sakoi, opuštene siluete i brojni svevremenski elementi garderobe, kao i perfektno krojeni komadi u muškoj i ženskoj kolekciji te predimenzionirani kaputi u kojima će uživati sljedećih mjeseci. Radi se o komadima koji čine idealnu capsule garderobu i koji će lijepo izgledati u kombinaciji s brojnim drugim komadima iz vaše garderobe. Nesumnjivo je da je high street brend servirao kolekciju koja još jednom donosi spoj kvalitetne izrade i svevremenskih krojeva, no po pristupačnijim cijenama od svih drugih dizajnerskih brendova koje trenutačno pratimo na pistama.

Komadi s revije već su dostupni za kupnju na službenoj stranici brenda! U galeriji otkrijte sve lookove s piste, a potom budite i brzi s kupnjom, jer će brzo biti out of stock.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Kendam